شناسهٔ خبر: 22699302 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

بارش برف، اختلال در تردد و تعطیلی برخی مدارس خراسان شمالی

بجنورد - ایرنا- بارش برف و وقوع کولاک از شنبه شب در خراسان شمالی، برخی مدارس روستایی شهرستان فاروج را تعطیل و تردد در جاده های کوهستانی این استان را مختل کرد.

صاحب‌خبر -

مسئول روابط عمومی آموزش وپرورش خراسان شمالی صبح یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: به علت کوهستانی بودن منطقه و بارش برف تمام مدارس پیش دبستانی، ابتدایی و متوسطه اول در دهستان سنگر و روستاهای قره چشمه، دالنجان، ترکیه، جنجال آباد، کوکدره پیره، پسکن، قرجغه، باغ محله، دالنجان کردیه، مهدکانلو، زینکانلو قره گل، تبریان و خسروی فاروج امروز در نوبت صبح تعطیل اعلام شد.
8 هزار دانش آموز در 142 آموزشگاه شهرستان فاروج تحصیل می کنند.
معاون راهداری اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده ای خراسان شمالی هم در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: گردنه های اسدلی و امین الله در این استان اکنون به علت بارش برف و یخ زدگی بشدت لغزنده است.
محمد مشتری گفت: از رانندگان درخواست می شود با احتیاط کامل رانندگی کنند.
وی اظهار کرد: نیروهای راهداری به شن و نمک پاشی اقدام کرده اند و اکنون تردد در تمام محورها برقرار است.
مشتری خاطرنشان کرد: نیروهای راهداری از دو روز پیش به حالت آماده باش درآمده اند و به مسافران در جاده ها خدمات رسانی می کنند.
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: از رانندگان در محورهای 2 طرفه درخواست می شود از سبقت و سرعت غیرمجاز خودداری کنند.
به گزارش ایرنا، بررسی نقشه های پیش یابی هواشناسی و تصاویر ماهواره ای بیانگر جو ناپایدار است، طی امروز در بعضی ساعات افزایش ابر، بارش باران و برف، وزش باد نسبتا شدید در نوار شمالی استان و در ارتفاعات مه، از روز یکشنبه بتدریج کاهش ابر و کاهش محسوس دما پیش بینی می شود.
در این گزارش کمینه دمای هوای این استان منفی سه درجه سانتیگراد و بیشنه آن 10 درجه بالای صفر اعلام شده است.
اخبار خراسان شمالی را در کانال تلگرامی اخبار ایرنا خراسان شمالی به نشانی @IRNABOJNURD پیگیری کنید.
3007/6042/ 7185 خبرنگار: ربابه صانعی ** انتشار دهنده: سیدحسین قدسی

انتهای پیام /*

نظر شما