شناسهٔ خبر: 22693182 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: نصر-قدیمی | لینک خبر

رئیس پلیس فتای آذربایجان شرقی:

خیرین دست به کار شوند/ لزوم حمایت سرمایه گذاران از استارت آپ ها

نصر: رئیس پلیس فتای آذربایجان شرقی گفت: دنیا به سمت دولت الکترونیکی و کسب و کار الکترونیکی فناورانه سوق می گیرد. اگر صنعت از استعداد دانشجوهایمان برای به روزرسانی و حل مشکلات بهره نبرد، مدیریت هوشمند، به روز و موثر و کارآمد نخواهد بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش نصر، " محسن محمودی" با حضور در پنجمین نمایشگاه نوآوری وفناوری ربع رشیدی به تعدادی از سوالات خبرنگار نصر پاسخ داد و گفت: با حضور در این نمایشگاه، شاهد توانایی و استعداد جوانان خوش ذوقی شدم که متاسفانه قدر آن هارا نمی دانیم. من به این جوانان افتخار می ورزم چرا که این نسل از جوانان کشورم توانستند مرا با دستاورد های روز و فناوری های جدید آشنا کنند.

وی افزود: علاوه بر بالا بودن سطح برگزاری این نمایشگاه، اطلاعاتی که مخترعان، نوآوران در اختیار عموم شرکت کننده ها قرار می دهند، بسیار جامع و مفید است.

محمودی اذعان کرد: در زون الکترونیک  شبکه های «ott»  و«iot» خیلی بیشتر فعال هستند و ما شاهد کسب مقام ربات های انسان نما در سطح جهان هستیم؛ همچنین بخش رباتیک از کارکرد های بسیار بالایی در صنعت برخوردار است.

رئیس پلیس فتای آذربایجان شرقی تصریح کرد: از عموم سرمایه داران شهر تبریز و خیرین دعوت می کنم تا از چنین استعدادهایی استقبال کنند و در این زمینه سرمایه گذاری کنند چرا که چشم انداز این مسیر بسیار روشن است.

وی با بیان اینکه اقدامات و استعداد برخی جوانان قابل تقدیر و استفاده است، اشاره کرد و گفت: در این نمایشگاه اقدامات موثری در حوزه امنیت لحاظ شده است که شخص بنده کارکرد برخی از این استعداد ها را در حوزه امنیت پسند و سفارش کرده ام و حتی از برخی افراد در اتاق فکر پلیس فتا استفاده خواهم کرد؛ چرا که چنین وصفی قابل ستایش هستند و منتشان را می کشم.

وی گفت: در حاشیه این نمایشگاه، نشست ها و کارگاه هایی برگزار می شود که در آن تبادلات علمی صورت می گیرد و این تبادلات علمی منجر به افزایش تعاملات در آینده خواهد شد.

محمودی تاکید کرد: ما ناگزیر هستیم تا به سمت جامعه فناوری پیش رویم. لزا بهتر است برای بهتر شدن تولیدات داخلی برابر با منویات مقام معظم رهبری عمل کنیم. دانشجویانی که به صورت جهادی، با استعداد، پرتوان و خستگی ناپذیر هستند با حمایت های اندک مالی و معنوی قابل ستایش هستند و این مسیر را بغیر از عشق و علاقه به علم هنر و فناوری چیز دیگری نمی توان توصیف کرد و قطعا باید مسئولین حمایت های لازم را انجام دهند و از فرصت استفاد و بهره کامل را ببرند.

وی با بیان اینکه دنیا به سمت دولت الکترونیکی و کسب و کار الکترونیکی فناورانه سوق می گیرد، اشاره کرد و گفت: قطعا اتفاقی که در کنار این نمایشگاه رخ خواهد داد، سرمایه گذاران با حوزه های کسب و کار بیشتری که با استفاده از فناوری مبدع شده اند، آشنا خواهند شد.

رئیس پلیس فتای آذربایجان شرقی ضمن قدر دانی از زحمات تمامی عوامل و دست اندرکارانی که در برگزاری این نمایشگاه کشیده اند، اذعان کرد: پلیس فتا با بسیاری از دانشگاه های استان، تفاهمامه همکاری دارد. دانشجو باید استعداد یابی شود و یا افراد با استعداد خودشان را معرفی وو اثبات کنند.

محمودی در پایان افزود: اگر صنعت از استعداد دانشجوهایمان برای به روزرسانی و حل مشکلات بهره نبرد، مدیریت هوشمند، به روز و موثر و کارآمد نخواهد بود. در حوزه رباتیک برخی مسائل هستند که می توان در صنعت خودرو به راحتی آز آن ها استفادهد و آن ها را عملیاتی کرد.

انتهای پیام/

نظر شما