شناسهٔ خبر: 22685794 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خرداد | لینک خبر

فرمانده جدید پایگاه شکاری شهید بابایی منصوب شد

صاحب‌خبر -

خرداد: طی حکمی از سوی فرمانده نیروی هوایی ارتش امیر سرتیپ دوم خلبان محمد جعفر تک به سمت فرمانده پایگاه شکاری شهید بابایی اصفهان منصوب شد.

به گزارش خرداد، امیر سرتیپ خلبان حسن شاه صفی فرمانده نیروی هوایی ارتش طی حکمی امیر سرتیپ دوم خلبان محمد جعفر تک را به سمت فرمانده پایگاه شهید بابایی منصوب کرد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش در مراسم تکریم و معارفه فرمانده پایگاه شهید بابایی ضمن تبریک ریشه کنی داعش اظهار کرد: پیروزی‌های اخیر لشکر اسلام در برابر لشکر کفر و شکست داعش یک پیروزی بزرگ و راهبردی است.

وی افزود: این موفقیت بزرگ، در حقیقت همان تحقق وعده الهی در پیروزی حق بر باطل است که این بار با پیروزی جبهه مقاومت بر داعش و سرکردگان آن به وجود آمد.


شاه صفی در ادامه با اشاره به موفقیت‌های نیروی هوایی بعد از انقلاب اظهار کرد: تحول عظیمی در نیروی هوایی پس از انقلاب به وجود آمد و خلبانان بزرگی در این بستر رشد کردند که نمونه‌ی بارز این فرزندان غیور انقلاب، شهید بابایی است که شناسنامه‌ی نیروی هوایی است و ما امروز میراث دار این عزیزان هستیم.


فرمانده نیروی هوایی ارتش در ادامه ضمن تشکر و قدردانی از امیر روز خوش فرمانده سابق پایگاه شهید بابایی گفت: ادب، سخاوت و جوانمردی از خصلت‌های بارز وی است که امروز نیز با اهدای هدایای خود به زلزله زدگان بار دیگر خصلت سخاوتمندی خود را بروز داد.

به گزارش ایسنا، پیش از این امیر خلبان مسعود روزخوش فرماندهی پایگاه شهید بابایی اصفهان را بر عهدا داشت

نظر شما