شناسهٔ خبر: 22685711 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

تجدید میثاق فرماندهان و کارکنان نیروی دریایی ارتش با آرمان های امام راحل

شهرری ـ ایرنا ـ فرمانده نیروی دریایی ، جمعی از فرماندهان و کارکنان مناطق و پایگاه های نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران با آرمان های امام راحل تجدید میثاق کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، امیر دریادار حسین خانزادی و حجت الاسلام محمد مظفری نژاد رئیس عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش امروز (شنبه) به همراه جمعی از فرماندهان، مسئولان و صدها نفر از کارکنان مناطق و پایگاه های نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در آستانه هفتم آذرماه، روز نیروی دریایی با آرمان های امام راحل(ره) تجدید پیمان کردند.
شرکت کنندگان در این مراسم باشکوه با نثار تاج گل و قرائت فاتحه ضمن ادای احترام به مقام شامخ معمار کبیر انقلاب اسلامی با آرمان های والای امام راحل، شهدا و رهبر فرزانه انقلاب تجدید میثاق کردند.
فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه این مراسم به خبرنگاران گفت: کارکنان خدوم نیروی دریایی راهبردی ارتش به مناسب هفتم آذر ماه (روز نیروی دریایی ارتش) در حرم مطهر بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران حاضر شده اند تا عهد و پیمانی دوباره با آرمان های والای امام(ره) ببندند.
امیر دریادار حسین خانزادی روز هفتم آذر ماه روز رشادت ها و دلاور مردی های نیروی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران دانست و عنوان داشت: پاسداری و حفاظت از ارزش ها و آرمان های بلند نظام اسلامی ایران در دریا و خشکی برای سربازان نیروی دریایی ارتش یک افتخار و ارزشی بزرگ محسوب می شود.
وی با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) استقلال و آزادی را زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران به ملت ایران عرضه داشت، افزود: انقلابی که امام راحل بر اساس آموزه ها و ارزش های دینی ایجاد کرد در دنیا بی نظیر است چرا که تمامی انقلاب های جهان در طول زمان دچار تغییر و دگرگونی شده اند ولی نظام اسلامی ایران امروز پس از گذشت چهار دهه از عمر مبارکش دقیقا مانند روز اولش است.
فرماندهان و کارکنان نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران بعد از این مراسم با حضور در گلزار شهدا ضمن عطر افشانی و غبارروبی از قبور شهدای نیروی دریایی با آرمان ها و اهداف بلند این یاران سفر کرده نیز تجدید عهد و پیمان کردند.
هفتم آذرماه سالروز آغاز عملیات مروارید در جنگ ایران و عراق(1359)، که منجر به فلج شدن نیروی دریایی عراق و منهدم سازی کامل دو پایانه عظیم نفتی البکر و الامیه، واقع در اروندرود شد روز نیروی دریایی نام گرفته است.
خبرنگار: امیر جعفری - انتشار: روح اله صائب
تهرام/3218/6003

انتهای پیام /*

نظر شما