شناسهٔ خبر: 22685415 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شما نیوز | لینک خبر

نخستین همایش سالیانه صلح برگزارمی‌شود

رئیس هیئت مدیره انجمن علمی مطالعات صلح ایران گفت: نخستین همایش سالیانه صلح به همت انجمن علمی مطالعات صلح ایران برگزار خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شما نیوز ، مجتبی مقصودی در نشست خبری نخستین همایش سالیانه صلح انجمن علمی مطالعات صلح ایران که در محل خبرگزاری ایسنا برگزار شد، اظهار کرد: این همایش روز چهارشنبه هفته جاری در خانه اندیشمندان علوم سیاسی واقع در خیابان نجات الهی (ویلا) برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: انجمن علمی مطالعات صلح ایران از سال ۱۳۹۴ با ۱۶ عضو هیئت موسس تاسیس شد. اساتید ارجمندی از رشته‌هایی چون علوم سیاسی، جامعه شناسی، حقوق، مردم شناسیف انسان شناسی و ادبیات در این انجمن حضور دارند که با حضور آنها توانسته‌ایم حجم وسیعی از فعالیتهای علمی را طی این دو سال به انجام برسانیم.

مقصودی تصریح کرد: بالغ بر ۱۰ فعالیت مستقل و ۲۱ فعالیت مشترک اعم از نشستهای علمی و جلسات نقد کتاب را برگزار کرده‌ایم و بالای ۲۰ فعالیت مشترک و همچنین هشت امضای تفاهمنامه را هم در کارنامه خود داریم. علاوه بر سایت این انجمن، کانال تلگرامی ان نیز منعکس کننده فعالیت علمی ما است.

این استاد دانشگاه خاطر نشان کرد: کمیته‌های متعددی همچون کمیته زنان و صلح و هنر و صلح تاکنون در این انجمن ایجاد شده که امیدواریم با حمایت های فکری و همراهی‌های علمی آنها را افزایش دهیم.

نظر شما