شناسهٔ خبر: 22685335 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: جام‌جم آنلاین | لینک خبر

استقلال - گسترش فولاد با گزارشگری مزدک میرزایی

مسابقه استقلال تهران- گسترش فولاد تبریز شنبه 4 آذر از ساعت 17:30 به صورت زنده روی آنتن شبکه سه سیما قرار می گیرد. در اتوبوس، مترو و تاکسی قابل رصد هستند، همچنان که در مدرسه، دانشگاه و حتی خانه. ساکت و در خود فرورفته، چشم دوخته‌اند بر این صفحه‌های نورانی و رنگارنگ، ملعبه‌های امروزی؛ گوشی، تبلت، لپ تاپ؛ رنگ و وارنگ، قدیمی و جدید، ارزان و گران. گویی از دنیا دل بریده‌اند و هوش و گوش را یکسره به وادی دیگری سپرده‌اند؛ فضای مجازی، اتمسفری جذاب. تله تئاتر های «من که حرفی ندارم» و «هتل پلازا» 9 و 10 آذر ماه به روی آنتن شبکه چهار سیما می رود. رئیس سازمان صداوسیما با اشاره به نقش اساسی رسانه ملی در همگرایی جهان اسلام تاکید کرد : در شرایطی که شاهد­پیروزی های ­رزمندگان اسلام و محور مقاومت مقابل گروه تروریستی تکفیری داعش و دسیسه های استکبار جهانی هستیم توجه به موضوع وحدت ضرورت امروز امت اسلامی است. نعیمه نظام‌دوست را سال‌هاست در نقش‌های مختلف می‌بینیم؛ نقش‌های جدی و کمیک! چهره دوست‌داشتنی‌ و صدای مهربانش انرژی مثبتی به بیننده می‌دهد. شاید همین ویژگی‌ها باعث شد او از اولین بازیگرانی باشد که به مجموعه گل و بلبل پیوست و در کنار عمو پورنگ و امیرمحمد و چند بازیگر دیگر ایفای نقش کرد. برنامه «متن، حاشیه»، با موضوع ساماندهی فضای مجازی، سه شنبه 7 آذر از ساعت 19:40 از شبکه سه سیما به صورت زنده پخش می شود. سریال خارجی «تایتانیک،خون و فولاد» ساخته کی ران دانلی از 8 آذر ماه به روی آنتن شبکه چهار سیما می رود. بزرگترین مجموعه مستند تاریخ تلویزیون ایران به زودی از شبکه یک سیما نمایش داده می شود. تازه‌ترین مجموعه نمایشی شبکه نسیم، این روزها در شهرک تلویزیونی سینمایی غزالی در حال ساخت است. این مجموعه تلویزیونی که «افسانه هزار پایان» نام دارد، تازه‌ترین اثر نمایشی شهاب عباسی است و ساختاری متفاوت با دیگر ساخته‌های این کارگردان دارد. مجموعه‌ای که در فضایی بی‌مکان و زمان روایت می‌شود و سبک جدیدی از شوخی را دستمایه پیشبرد داستان قرار داده است. داریوش کاردان از آن دست هنرمندانی است که نسل بعد از انقلاب از او خاطرات زیادی دارد. بویژه اکثر مخاطبان دیروز شخصیت استاد خرناس را در برنامه رادیویی «عصرانه» به یاد دارند که اوایل دهه 70 پنجشنبه‌ها پخش می‌شد. کاردان با توجه به اقبال مخاطبان، این شخصیت را به یک برن

صاحب‌خبر -

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی شبکه سه سیما، این رقابت از سری مسابقات لیگ برتر جام خلیج فارس است که در استادیوم آزادی برگزار خواهد شد.

گزارشگر این مسابقه مزدک میرزایی است.

همچنین بخش کارشناسی برنامه نیز میزبان رضا رجبی، کارشناس فوتبال خواهد بود که با اجرای پیمان یوسفی از ساعت 17:00 از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.

این مسابقه در قالب برنامه فوتبال برتر کاری از گروه ورزش شبکه سه سیما به تهیه کنندگی مهدی هاشمی است که مسابقات لیگ باشگاهی ایران و رقابت های ملی و دوستانه ایران در سطح آسیا و جهان را پوشش می دهد.

نظر شما