شناسهٔ خبر: 22685305 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

بناکار: تعویض‌هایمان برابر شهرداری ارومیه جواب داد

سرمربی تیم والیبال شهرداری تبریز با اشاره به فاصله کوتاه هفته هشتم و نهم گفت: در چنین مواقعی برای ریکاوری و تمرینات تقریبا فرصتی نیست.

صاحب‌خبر -

عادل بناکار در گفت‌وگو با ایسنا، درباره پیروزی در شهرآورد آذربایجان  و غلبه بر هم‌نام ارومیه‌ای خود، اظهار کرد: یک بازی سنگین را پشت سر گذاشتیم. کادر فنی و همه بازیکنان پیش از بازی می دانستیم که بازی کردن در ارومیه و در مقابل هواداران پر شور این شهر کار بسیار دشواری است. خدا را شکر می کنم که پیروز بازی شدیم و توانستیم رکورد نباختن‌ در لیگ را حفظ کنیم.

او ادامه‌ داد: در دو ست ابتدایی شهرداری ارومیه بهتر از ما بازی کرد و با عملکرد خوب در دریافت و نیز زدن سرویس‌های زهردار اجازه نداد که ما برنامه‌هایمان را در زمین اجرایی کنیم، اما در سه ست بعدی خوب سرویس زدیم. هر دو تیم پاسورهای با تجربه و قابلی را در اختیار دارند که اگر توپ اول به آنها برسد، مهاجمان را به خوبی تقویت می‌کنند. در ست پنجم آرش کشاورزی در همان ابتدا توانست پنج امتیاز  بگیرد و در ادامه‌ نیز با یک بازی بهتر توانستیم این فاصله را حفظ کنیم و پیروز بازی شویم. به نظرم در سه ست پایانی تعویض‌هایمان جواب داد  و میر بابک موسوی و رنجبر به عنوان جایگزین عالی کار کردند.

سرمربی تیم والیبال شهرداری تبریز در مورد دیدار خانگی هفته‌ نهم برابر کاله آمل، گفت‌: هر زمان که مسابقات دو هفته‌ در روزهای چهارشنبه و یکشنبه برگزار می‌شود، تیم‌ها خسته شده و از شرایط آمادگی دور می‌شوند. بازی برابر کاله نیز که تیمی متشکل از بازیکنان جوان ملی‌پوش است، کاری دشوار است. در چنین هفته‌هایی که فاصله بین دیدارها کوتاه است برای ریکاوری، مرور تمرینات و آنالیز رقبا فرصتی نیست. خوشبختانه با توجه به فاصله نزدیک دو شهر ارومیه و تبریز پس از دو ساعت با اتوبوس به تبریز رسیدیم و دیروز  و امروز نیز به تمرین پرداختیم. نقطه قوت تیم کاله سرویس‌هایش است و اگر خوب دریافت کنیم، می‌توانیم به نتیجه‌ برسیم.

بناکار در پاسخ به این پرسش که آیا پیش‌بینی هشت برد متوالی را به همراه شهرداری تبریز پیش از آغاز فصل می‌کرد، گفت‌: در حال‌ حاضر به چنین مسائلی فکر نمی‌کنیم و تمرکزمان تنها بر روی دیدار کاله است، چرا که سه امتیاز این بازی برایمان بسیار حساس است.  در حال‌ حاضر بازیکنانمان به این باور رسیده اند که مقابل هر تیمی می‌توانند پیروز شوند و با همین خودباوری مقتدرانه پیش می رویم ، اما نباید مغرور شد و باید با تلاش و زحمت ادامه‌ داد.

عادل بناکار در پایان درباره شانس‌های اصلی قهرمانی این فصل، بیان‌ کرد: علاوه بر تیم بانک سرمایه که مهره‌های بسیار ارزشمندی دارد و شانس اول قهرمانی است، به نظرم پیکان دوباره احیا شده و به جمع مدعیان ‌اضافه می‌شود. تیم سایپا نیز با توجه به بازیکنانی که در اختیار دارد می‌تواند در ادامه‌ فصل نتایج خوبی بگیرد.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما