شناسهٔ خبر: 22685297 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

خسارت 11میلیارد ریالی بارندگی به تاسیسات برق استان بوشهر

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، سید مصطفی سجادی روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: معیوب شدن 20 دستگاه ترانسفورماتور توزیع، 2 کیلومتر شبکه برق فشار ضعیف و متوسط و کلیدهای گازی مانوری برق از جمله تاسیسات خسارت دیده در سطح استان بوشهر است.
وی بیان کرد: عمده خسارت ها به تاسیسات برق استان بوشهر در شهرستان های بوشهر و تنگستان رخ داده که با توجه به تدابیر پیش بینی شده در نشست های اخیر کمیته بحران استان، گروه های عملیاتی و مدیریت های برق در سطح استان بصورت منسجم اقدام به تعمیر تاسیسات آسیب دیده کردند.
سجادی افزود: در قالب این عملیات اکیپ های عملیاتی ویژه که یک روز پیش از باران اخیر فراخوان شده بودند در کمترین زمان ممکن برق قطع شده برخی از مشترکان در سطح استان بوشهر را وصل کردند.
معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: با توجه به در پیش بودن زمستان و بارندگی های احتمالی در این فصل از هم استانی ها انتظار می رود نسبت به ایمن سازی سیم کشی های داخل منزل، نصب محافظ برای جلوگیری از آسیب به وسایل برقی خانگی خود اهتمام جدی داشته باشند.
سجادی تاکید کرد: همچنین از هم استانی ها انتظار می رود در صورت مشاهده هر گونه شرایط ناایمن شامل پارگی سیم، برخورد درخت با شبکه و سایر خرابی های احتمالی آن را به سامانه 121 اتفاقات برق شبکه توزیع نیروی برق استان بوشهر اطلاع رسانی کنند.
7212/6043**
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه

انتهای پیام /*

نظر شما