شناسهٔ خبر: 22685231 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

مهلت ارسال آثار به جشنواره «اذان، ندای وحدت» تمدید شد

گروه شبکه اجتماعی: به مناسبت سالروز درگذشت مرحوم سلیم مؤذن‌زاده اردبیلی، مهلت ارسال آثار به جشنواره «اذان، ندای وحدت» تا دهم آذر ماه تمدید شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا)، جشنواره «اذان، ندای وحدت» که به همت دارالقرآن بسیج و گروه فرهنگی الحان سلوک برگزار شد، به مناسبت هفته بسیج و اولین سالروز درگذشت موذن شهیر جهان اسلام مرحوم سلیم موذن‌زاده اردبیلی تا 10 آذر ماه تمدید شد.
جشنواره اذان از فروردین‌ماه در سه گروه سنی در کانال تلگرامی الحان سلوک با کارشناسی جهانبخش فرجی، قاری بین‌المللی در فضای مجازی برگزار شد و تاکنون تعداد 37 اذان به این جشنواره ارسال شده است.
علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به کانال تلگرامی الحان سلوک و با دریافت آیین‌نامه جشنواره، اذان خود را براساس ضوابط به نام کاربری danialdavari7475@ در شبکه اجتماعی تلگرام ارسال کنند.
مراسم ‌اختتامیه همزمان با سالروز ولادت نبی مکرم اسلام(ص) مصادف با ۱۵ آذر ماه و با حضور برگزیدگان جشنواره در تهران برگزار خواهد شد.
یادآور می‌شود که تا پیش از این مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا پایان آبان ماه اعلام شده بود و به مناسبت سالروز درگذشت مرحوم سلیم موذن زاده اردبیلی، مهلت ارسال آثار تا 10 آذر ماه تغییر کرد.

نظر شما