شناسهٔ خبر: 22685225 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

فرمانده جدید پایگاه شکاری شهید بابایی اصفهان منصوب شد

طی حکمی از سوی فرمانده نیروی هوایی ارتش، امیر سرتیپ دوم خلبان محمد جعفر تک به سمت فرمانده پایگاه شکاری شهید بابایی اصفهان منصوب شد.

صاحب‌خبر -

فرمانده جدید پایگاه شکاری شهید بابایی اصفهان منصوب شدبه گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی نهاجا، امیر حسن شاه صفی فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم تکریم و معارفه فرمانده پایگاه شهید بابایی ضمن تبریک ریشه‌کنی داعش گفت: پیروزی‌های اخیر لشکر اسلام در برابر لشکر کفر و شکست داعش یک پیروزی بزرگ و راهبردی است.

وی افزود: این موفقیت بزرگ، در حقیقت همان تحقق وعده الهی در پیروزی حق بر باطل است که این بار با پیروزی جبهه مقاومت بر داعش و سرکردگان آن بوجود آمد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش در ادامه با اشاره به موفقیت‌های نیروی هوایی بعد از انقلاب ب اظهار کرد: تحول عظیمی در نیروی هوایی پس از انقلاب بوجود آمد و خلبانان بزرگی در این بستر رشد کردند که نمونه ی بارز این فرزندان غیور انقلاب، شهید بابایی می باشد که شناسنامه ی نیروی هوایی است و ما امروز میراث دار این عزیزان هستیم .

وی در ادامه ضمن تشکر و قدردانی از امیر روز خوش فرمانده سابق پایگاه شهید بابایی گفت : ادب، سخاوت و جوانمردی از خصلت های بارز وی است که امروز نیز با اهدای هدایای خود به زلزله زدگان بار دیگر خصلت سخاوتمندی خود را بروز داد .

گفتنی است امیر شاه صفی در پایان طی حکمی امیر سرتیپ دوم خلبان محمد جعفر تک را به سمت فرمانده پایگاه شهید بابایی منصوب کرد.

انتهای پیام/

نظر شما