شناسهٔ خبر: 22684870 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ابنا | لینک خبر

بیماران هموفیلی استان البرز به حرم مطهر رضوی مشرف شدند

ابنا

سرپرست نمایندگی آستان قدس رضوی در استان البرز از تشرف بیماران صعب العلاج و هموفولی این استان به پابوسی حرم مطهر حضرت علی بن موسی الرضا(ع) خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ سرپرست نمایندگی آستان قدس رضوی در استان البرز از تشرف بیماران صعب العلاج و هموفولی این استان به پابوسی حرم مطهر حضرت علی بن موسی الرضا(ع) خبر داد.

«عباس قاضی‌خانی» با بیان این خبر ابراز کرد: در ایام ماه پرخیر و برکت ربیع الاول 107 نفر از بیماران صعب العلاج هموفولی استان البرز در قالب طرح «مهر درخشان رضوی» به پابوسی و زیارت بارگاه منور امام علی بن موسی الرضا(ع) مشرف شدند.

وی عنوان کرد: این بیماران به دلیل نوع مریضی‌شان بسیار گوشه‌نشین بوده و به‌علت عدم انعقاد خون و نیاز به تزریق آمپول‌های خاص و مراقبت‌های ویژه با خانواده امکان زندگی عادی را ندارند، از این رو به درخواست مؤسسه حمایت از بیماران هموفیلی استان البرز و کمک خیران و نیکوکاران سفر زیارتی جهت تقویت روحیه این بیماران به مشهدالرضا(ع) تدارک دیده شده است.

«قاضی‌خانی» با بیان اینکه این بیماران به مدت 3 روز در مشهد مقدس مستقر خواهند بود، بیان کرد: این زائران در مدت اقامت خود از خدمات رفاهی و فرهنگی که از سوی آستان قدس رضوی برای آنان تدراک دیده شده است، بهره‌مند می‌شوند.

وی ابراز کرد: کلیه تغذیه این زائران با معاونت امداد مستضعفان آستان قدس رضوی بوده، همچنین این زائران در مدت حضور خود در مشهد یک وعده میهمان مهمانسرای حضرت رضا(ع) خواهند شد.

نماینده آستان قدس رضوی در البرز بیان کرد: اگرچه چندین پزشک، همراه و مددکار برای جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی همراه این کاروان هستند، اما هماهنگی‌های لازم نیز با مدیریت امور رفاه زائرین آستان قدس رضوی صورت گرفته تا در صورت نیاز به این بیماران رسیدگی و در صورت لزوم به دارالشفاء حضرت رضا(ع) اعزام شوند.

..............
پایان پیام/۳۱۳

نظر شما