شناسهٔ خبر: 22684525 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت آموزش و پرورش | لینک خبر

افزایش سرانه فضاهای ورزشی مدارس/ جذب اعتبارات ملی جهت ساخت فضاهای ورزشی مدارس استان

استاندار ایلام در جلسه شورای آموزش و پرورش بر افزایش سرانه فضاهای ورزشی مدارس تاکید نمودند و خواستار جذب اعتبارات ملی جهت ساخت فضاهای ورزشی مدارس استان شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش مركز اطلاع رساني و روابط عمومي وزارت آموزش و پرورش به نقل از استان ایلام، هشتمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان روز سه شنبه  30 آبان ماه با حضور مهندس سلیمانی استاندار و رئیس شورای آموزش و پرورش استان و مدیر کل و دبیر شورا و دیگر اعضا و مدعوین در محل سالن جلسات شهید ملکشاهی نژاد استانداری ایلام با محوریت مدارس آسیب دیده از زلزله اخیر ،  المپیاد ورزشی درون مدرسه ای ، بنده ه تبصره 9 بودجه سال 96 کشور و نتایج اقدام پژوهی علل ترک تحصیل دانش آموزان دختر در منطقه موسیان برگزار گردید.

در این نشست علی بیرانوند مدیر کل آموزش و پرورش استان گزارشی از عملکرد مجموعه آموزش و پرورش و نقش بی بدیل این مجموعه در ایام اربعین حسینی (ع) ارائه نمودند.

 وي به تعطیلی اضطراری دو روزه مدارس شهر مهران اشاره نمودند و اظهار داشتند که این تعطیلی نسبت به سال های گذشته خیلی کمتر شده است که نشان از توجه مسئولین به امر آموزش و پرورش می باشد در ادامه گریزی به  اقدامات انجام شده در راستای مصوبات قبل شورا داشتند .

سپس سلیمانی استاندار و رئیس شورای آموزش و پرورش استان  در بیاناتی با اشاره به برگزاری کنگره عظیم اربعین از عملکرد  مجموعه آموزش و پرورش در راستای برگزاری مراسم اربعین حسینی تقدیر نمودند و  در ادامه با اشاره به اهمیت ورزش در سلامت عمومی مردم به خصوص دانش آموزان، خواستار توجه بیشتر اداره کل ورزش و جوانان به ترویج ورزش همگانی در سطح استان شدند.

وي بر افزایش سرانه فضاهای ورزشی مدارس تاکید نمودند و خواستار جذب اعتبارات ملی  جهت ساخت فضاهای ورزشی مدارس استان شدند.

استاندار ایلام ضمن انتقاد از برخی هدف گذاری ها در سطح استان ابراز داشت: هدف گذاری اقدامات در سطح استان متناسب با ظرفیت و نیازمندی های مناطق و شهرستان ها باشد.

 سلیمانی با اشاره به لزوم حضور مسئولین شهرستان ها در جلسات شوراهای آموزش و پرورش به حضور آن ها  در جلسات  شورا تأکید نمودند و افزودند که مسئولین استانی در راستای جذب اعتبارات ملی جدیت بیشتری به خرج دهند

نظر شما