شناسهٔ خبر: 22684461 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی:

قشر دانش آموز در دفاع مقدس بیشترین شهید را تقدیم انقلاب کرد

R41361/P1336/S6,48/CT11

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی گفت: قشر دانش آموز در دفاع مقدس بیشترین شهید را تقدیم انقلاب کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، سردار عابدین خرم صبح امروز در اجلاس فرهنگ و آموزش که به عنوان یکی از برنامه‌های کنگره گرامیداشت 12 هزار شهید آذربایجان غربی در حسینیه ثارالله ارومیه برگزار شد با اشاره به نقش دستگاه تعلیم و تربیت در سعادت جامعه اظهار داشت: پیشرفت و توسعه و تعالی هر کشوری در گرو نقش آفرینی دستگاه آموزش و پرورش است.

وی تصریح کرد: بسیجیان در سیستم آموزش و پرورش نقش تأثیرگذاری در ترسیم آینده کشور دارد و معلم و دانش آموزان و فرهنگیان نیز باید پیوسته بدانند که دفاع همیشه ادامه دارد و باید بصیرت همیشگی به مسائل پیرامونشان داشته باشند.

خرم گفت: به فرموده مقام معظم رهبری زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست بنابراین فرهنگیان و دانش آموزان باید با سلاح قلم و با افزایش بصیرت انقلابی در پی بازشناسی شهدا و معرفی آنان به نسل‌های جدید باشند.

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی گفت: امروز علم اسلام ناب محمدی همچنان در ایران و با هدایت رهبری فرزانه انقلاب اسلامی آیت الله خامنه‌ای برافرشته است.

وی با بیان اینکه قشر دانش آموز در دفاع مقدس بیشترین شهید را تقدیم انقلاب کرده است گفت: در استان آذربایجان غربی 777 شهید دانش آموز در دوران دفاع مقدس تقدیم نظام اسلامی شده است.

خرم گفت: در دوران جنگ تحمیلی 143 شهید نیز از قشر فرهنگیان و آموزش و پرورش جان شیرین خود را فدای این آب و خاک و نظام اسلامی کرده‌اند.

وی تصریح کرد: امروز قشر فرهنگی و دانش آموزان همچون دیگر اقشار جامعه با شهدای خود تجدید پیمان کرده و بر صراط برحق شهدا تاکید می‌کنند و برای ادامه این مسیر همگی شعار محوری کنگره 12 هزار شهدای آذربایجان غربی که آذربایجان جانباز؛ خامنه‌ای دن آیریلماز انتخاب شده است را سر می‌دهند.

انتهای پیام/

نظر شما