شناسهٔ خبر: 22682097 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

25 درصد از درخواست‌های ثبت شده آذربایجان‌غربی در سامانه بهین‌یاب مربوط به میاندوآب است

معاون امور صنایع سازمان صنعت،معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: 25 درصد از درخواست های ثبت شده استان در سامانه بهین یاب مربوط به شهرستان میاندوآب است که از این تعداد نیز 46 درخواست در حوزه صنعت و397 مورد در حوزه کشاورزی است.

صاحب‌خبر -

  به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، معصوم علی اکبری در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان میاندوآب اظهار کرد: ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در راستای رونق تولید داخلی، ایجاد اشتغال پایدار و تسهیل و رفع موانع پیشروی تولید تشکیل شده است.

 وی با بیان اینکه عمده مشکلات واحدهای تولیدی و کشاورزی مربوط به مسائل مالیاتی، بیمه ای و بانکی است، افزود: در این ستاد مشکلات و موانع واحدهای تولیدی و کشاورزی مورد بررسی قرار گرفته و با هماهنگی دستگاهای اجرایی و بانکهای عامل این مشکلات رفع می شود.

 معاون امور صنایع سازمان صنعت،معدن و تجارت آذربایجان غربی به عملکرد کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان میاندوآب اشاره کرد و گفت: 25 درصد از درخواست های ثبت شده استان در سامانه بهین یاب مربوط به شهرستان میاندوآب است.

وی تصریح کرد: از مجموع درخواست های ثبت شده مربوط به شهرستان میاندوآب، تعداد46 درخواست در حوزه صنعت، 397 مورد در حوزه کشاورزی است.

اکبری اظهار کرد: تاکنون 20 درخواست در حوزه صنعت در شهرستان میاندوآب به بانک های عامل معرفی شده که 5 واحد از این واحد ها موفق به اخذ تسهیلات از بانکهای عامل شده اند.

 در ادامه، فرهاد جودی معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار شهرستان میاندوآب نیز بر لزوم رفع موانع تولید واحدهای تولیدی و کشاورزی تاکید کرد و گفت: این موضوع تاثیر مستقیم بر کاهش بیکاری در شهرستان میاندوآب خواهد داشت.

            

انتهای پیام/ع

ثبت نام در سامانه بهین یاب

نظر شما