شناسهٔ خبر: 22679451 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

داعش موجب وهن اسلام بود/ سربازان نقش مهمی در ایجاد امنیت پایدار دارند

معاون هماهنگ‌کننده ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به نقش سربازان در ایجاد امنیت پایدار گفت: تاثیر حضور سربازان در ایجاد امنیت کشور قابل توجه است.

صاحب‌خبر -

داعش موجب وهن اسلام بود/ سربازان نقش مهمی در ایجاد امنیت پایدار دارندبه گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار سرتیپ پاسدار علی عبداللهی معاون هماهنگ‌کننده ستاد کل نیروهای مسلح در آیین اجرای طرح مهارت آموزی سربازان ضمن تبریک پیروزی جبهه مقاومت اسلامی در برابر تروریسم تکفیری اظهار داشت: داعش موجب وهن اسلام بود که به حمدالله با تلاش جبهه مقاومت از بین رفت.

وی در ادامه خطاب به سربازان با بیان اینکه ما یک خانواده هستیم، افزود: تاثیر حضور سربازان در ایجاد امنیت کشور قابل توجه است و امنیت پایدار فعلی به واسطه حضور شما سربازان و بسیجیان، ارتشیان و پاسداران است. سربازان در افزایش قدرت بازدارندگی، حفظ تمامیت ارضی، کمک به مظلومان و رفع ظلم در کنار دیگر نیروها موثر هستند.

معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در موضوع اشتغال جوانان و اقتصاد مقاومتی گفت: سردار سرلشکر باقری ریاست ستاد کل نیروهای مسلح در راستای اجرایی کردن این مطالبه، جلساتی را برگزار و قرارگاه مهارت آموزی سربازان را در ساختار نیروهای مسلح ایجاد کردند.

سردار عبداللهی با اشاره به اینکه افراد پس از خدمت سربازی معمولاً مسئولیت سنگین‌تری را عهده‌دار می‌شوند، بیان کرد: از این رو جهت ورود بهتر به عرصه جامعه و کسب شغل و جایگاه باید مهارت لازم را داشته باشند.

وی با بیان اینکه شرایط امروز با گذشته متفاوت است، افزود: قطعاً با پیشرفت تکنولوژی و ابزار افراد برای کسب مشاغل نیازمند آموزش و کسب تجربه هستند تا بتوانند جایگاه خود را در سطح جامعه پیدا کنند.

معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیروهای مسلح با تاکید بر اینکه افزایش مهارت آموزی جزو وظایف دولت‌ها است، خاطرنشان کرد: ستاد کل نیروهای مسلح با تشکیل یک قرارگاه مهارت آموزی ساز و کار مهارت آموزی را با کمک دستگاه‌های کشوری ایجاد کرد تا ضمن کمک به اشتغال جوانان برای دیگر نیروها در این رابطه الگو بخش باشد.

انتهای پیام/

نظر شما