شناسهٔ خبر: 22678524 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فدراسیون تکواندو | لینک خبر

قفل پارس قهرمان لیگ برتر نونهالان استان البرز

صاحب‌خبر -

قفل پارس قهرمان لیگ برتر نونهالان استان البرز



شناسه خبر: 65590   شنبه 4 آذر 1396 - 08:28

با برگزاری رقابت های هفته پایانی لیگ نونهالان پسر استان البرز پرونده این رقابت ها با قهرمانی قفل پارس بسته شد.


به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان البرز، هفته پایانی بیست و یکمین دوره لیگ نونهالان پسران "جام نگین البرز" با حضور 8 تیم در سالن فلق به میزبانی شهرستان نظرآباد برگزار شد.

داود صالحی مسئول سازمان لیگ با اشاره به مطلب فوق افزود: در پایان این رقابتها تیم های قفل پارس، یاری و آکادمی تکواندو موسوی به ترتیب مقام اول تا سوم را در لیگ برتر بدست آوردند و تیم های مدال آوران البرز، فرهنگ و پارسیان البرز نیز حائز مقام اول تا سوم جام حذفی شدند.

مسئول سازمان لیگ نتایج حاصل شده در هفته پایانی را به شرح ذیل اعلام کرد:

در رقابت های نیمه نهایی تیم قفل پارس 6 بر 4 آکادمی تکواندو موسوی را شکست داد. باشگاه یاری نیز 9 بر یک هیات تکواندو نظرآباد را از پیش رو برداشت تا در فینال این رقابتها قفل پارس با شکست 6 بر 4 باشگاه یاری صاحب عنوان قهرمانی گردد.

دیدار رده بندی نیز با برتری 7 بر 3 آکادمی موسوی برابر هیات تکواندو نظر آباد و کسب عنوان سومی این تیم پایان یافت.

در دیدار نیمه نهایی لیگ حذفی نیز تیم های مدال آوران البرز و پارسیان البرز 5 بر 5 در شرایط برابر قرار گرفتند و پس از قرعه کشی و رقابت یک وزن تیم مدال آوران موفق به شکست تیم مقابل و راهی فینال شد.

تیم فرهنگ با نتیجه 5 بر 5 با مهرآفرین در رقابتی نزدیک و دیدار مجدد یکی از اوزان موفق به حذف تیم مقابل شد تا رقیب مدال آوران البرز در فینال این رقابتها باشد.

در فینال لیگ حذفی نیز تیم مدال آوران البرز 6 بر 4 تیم فرهنگ را از پیش رو برداشت و قهرمان این رقابتها شد.

دیدار رده بندی نیز با برتری 6 بر 4 پارسیان البرز برابر مهرآفرین به پایان رسید.


مسئولیت برگزاری لیگ را داود صالحی، سید رضا مظلومی و وحید فراهانی به ترتیب به عنوان مسئول، دبیر و مدیر اجرایی بر عهده داشتند.



نظر شما