شناسهٔ خبر: 22677776 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

چه کسانی فساد 12 هزار میلیاردی در صندوق ذخیره فرهنگیان را به حاشیه انداختند؟!

رئیس فراکسیون امید گفت گاهی به معلمان به خاطر مطالبات صنفی برچسب ضد امنیتی می‌زنند.

صاحب‌خبر -
به گزارش افکارنیوز،

محمدرضا عارف در نشست انجمن اسلامی معلمان گفت: راهبرد امروز ما پیگیری مطالبات مردم و مسائل معیشتی و اشتغال جوانان است و دغدغه ما اجرایی شدن اسناد بالادستی است.


وی اضافه کرد: مدتی پیش دیدم که برخی معلمان برای پیگیری مطالباتشان پشت در کمیسیون آموزش مجلس حضور پیدا کرده‌اند در حالی که ما باید برای پیگیری مطالبات آنها به سراغشان برویم، وقتی معلمان برای پیگیری مطالباتشان تا درب کمیسیون و مجلس بیایند، یعنی یک مشکلی هست.
وی یادآور شد: آیا امروز معلم ما امنیت شغلی دارد؟ آیا معلمان می‌توانند نقشی را که از آنها انتظار داریم، محقق کنند؟ آیا ما توانسته‌ایم حداقل معیشت معلمان را تأمین کنیم؟ چرا باید پیگیری مطالبات صنفی از سوی معلمان با برچسب ضد امنیتی و ضد انقلاب روبه‌رو شود؟ پیگیری مطالبات صنفی حق طبیعی معلمان است.
سخنان آقای عارف در حالی است که افراطیون مدعی اصلاح‌طلبی چه در مجلس و چه بیرون از آن، هیچ حمایتی از مطالبات واقعی فرهنگیان نکرده و بیشتر مشغول سیاست‌بازی بوده‌اند. فراکسیون امید حتی صلاح ندید غارت 12‌هزار میلیاردی برخی وابستگان به طیف اصلاح‌طلب از صندوق ذخیره فرهنگیان را پیگیری کند و حتی برچسب سیاسی به معترضان این دزدی زدند!

 

نظر شما