شناسهٔ خبر: 22677369 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

منصوریان: به چین می‌روم، اما سرمربی سپاهان می‌مانم

قهرمان ووشو جهان گفت: با اینکه در لیگ چین فعالیت خواهم کرد، اما همچنان هدایت تیم سپاهان در لیگ برتر را برعهده دارم.

صاحب‌خبر -
منصوریان: به چین می‌روم، اما سرمربی سپاهان می‌مانمالهه منصوریان در گفتگوی تلفنی با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما در خصوص حضور در لیگ ووشو چین گفت: بعد از پایان دور رفت لیگ برتر من و سهیلا وارد چین می‌شویم تا با تیم سابق خود قرارداد جدیدی برای فصل جدید رقابت‌ها امضا کنیم.
وی افزود: قرار بود زودتر راهی چین شویم، اما به علت اکران فیلم مستند "صفر تا سکو" با تاخیر، دهم آذر وارد این کشور می‌شویم.
 
از ۲ تیم پیشنهاد دارم
 
قهرمان ووشو جهان با اشاره به اینکه از ۲ تیم در لیگ چین پیشنهاد همکاری دارد، گفت: از تیم "شی ین" چین پیشنهاد بسیار خوبی دریافت کردم، اما با توجه به اینکه نفر اول تیم ملی چین در وزن ۵۲- کیلوگرم و رقیبم در این تیم فعالیت می‌کند، این پیشنهاد را نپذیرفتم تا در لیگ چین مقابل رقیبم مبارزه کنم، به همین علت راهی تیم سابقم "چانگ چونگ" می‌شوم.
وی ادامه داد: فصل قبل هم من و خواهرم برای تیم چانگ چونگ بازی کردیم و حالا هم برای تمدید قرارداد مبلغ خوبی از این تیم دریافت می‌کنیم.

غیبتم مشکل ساز نمی‌شود

منصوریان که به طور همزمان سرمربی-سانداکار تیم فولاد مبارکه سپاهان در لیگ برتر بانوان است، در خصوص ادامه همکاری اش با این تیم گفت: بعد از پیوستن به لیگ چین همچنان سرمربی سپاهان هستم و به ایران می‌آیم و عملکرد فنی تیم را زیرنظر دارم. در واقع کادر فنی تیم سپاهان را طوری چیده ام که در نبودم مشکلی به وجود نیاید. مربیان خوبی همچون معماری و خلیلی به عنوان مدیر فنی تیم فولاد را هدایت می‌کنند.
وی افزود: هدفم از رقابت در لیگ برتر، کسب آمادگی برای حضور در لیگ چین است. تیم ملی تا پایان امسال برنامه‌ای ندارد، بنابراین از حالا تا رقابت‌های انتخابی در سال آینده تمرین می‌کنیم تا به آمادگی لازم برسیم. رقیب اصلی ام چینی‌ها هستند و می‌توانم از فرصت بازی در لیگ این کشور استفاده کنم. من و سهیلا هر دو در وزن ۵۲- کیلوگرم در تیم ملی رقیب هستیم.
سرمربی تیم ووشو سپاهان با اشاره به یک برد و یک شکست این تیم در هفته سوم و چهارم لیگ برتر بانوان گفت: سپاهان تیم خوبی است و این تیم را دوست دارم، بنابراین نمی‌خواهم این تیم را تنها بگذارم. قرارداد خوبی هم با سپاهان دارم، اما هدفم حضور یک تیم اصفهانی در لیگ برتر بانوان است.

هدفم بازیکن سازی برای تیم ملی است

وی ادامه داد: نمی‌خواهم با تمام قدرت برنده باشم، چون هدفم ساخت بازیکن است و هدفم قهرمانی نیست. لیگ جای بازیکن سازی برای تیم ملی است. من و خواهرم همراه با ناهید پورشعبانان در بخش تالو هر سه از ملی پوشان تیم سپاهان هستیم و سایر نفرات تیم هم جوان و بومی جذب شده اند.
منصوریان افزود: سال گذشته پورشعبانان از شهر نجف آباد با قرارداد ۷۰۰ هزار تومانی برای سپاهان بازی کرد و با پیشرفتی که داشت به تیم ملی رسید. او راهی رقابت‌های جهانی روسیه شد و امسال قرارداد خوبی در لیگ دارد.
وی با بیان اینکه مدیران باشگاه سپاهان همکاری خوبی با تیم ووشو بانوان دارند، گفت: در مذاکره با محسن طاهری مدیرعامل سپاهان، اعلام کردم که می‌شود با صرف هزینه ۴۰۰ تا ۵۰۰ میلیون تومانی بهترین ووشوکاران تیم ملی را جذب کرد و قهرمان شد، اما این بازیکنان برای سپاهان نخواهند بود.
سرمربی و سانداکار تیم سپاهان اصفهان افزود: ووشوکاران غیربومی شاید برای فصل آینده با قرارداد بهتر راهی تیم‌های دیگر شوند و دست ما خالی بماند، چون احساس مسئولیت نمی‌کنند، به همین علت با پیشنهاد من برای بازیکن سازی موافقت شد. حالا تقریبا همه تیم اصفهانی هستند و در اوزانی که با مشکل روبرو بودیم از استان‌های دیگر ووشوکار جذب کردیم.
وی در خصوص حضور شهربانو منصوریان در تیم دانشگاه آزاد گفت: شهربانو به علت پیشنهاد بالایی که داشت راهی تیم دانشگاه آزاد شد و مبلغ خوبی هم می‌گیرد. او شرایط و تمرینات خوبی دارد به همین علت به لیگ چین نمی‌رود.

نظر شما