شناسهٔ خبر: 22677342 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

کیخا در گفتگو با مهر:

اعزام به مسابقات استرسم را کم می کند/آرزویم کسب مدال در جاکارتاست

ملی پوش ژیمناستیک گفت: آرزویم این است که در بازیهای آسیایی جاکارتا بتوانم روی سکو رفته و پرچم عزیز کشورمان را به اهتزاز درآورم.

صاحب‌خبر -

سعیدرضا کیخا ملی پوش ژیمناستیک در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص اعزام به رقابتهای تویوتاکاپ ژاپن تصریح کرد: مسابقات تویوتاکاپ ژاپن هرساله برگزار می شود و یکی از جام های بسیار معتبر زیر نظر فدراسیون جهانی است. قهرمانان خوب دنیا در این رقابتها حضور پیدا می کنند و میزبان هزینه اسکان و تغذیه شرکت کنندگان را می دهد. خوشبختانه با توجه به نتایج خوبی که در چند سال اخیر (همچون سومی ورلدکاپ و سومی قهرمانی آسیا) کسب کردم و ثبت چند حرکت به نامم در فدراسیون جهانی به این رقابتها دعوت شدم و امیدورام بتوانم در وسیله تخصصی ام خرک حلقه به نتیجه برسم.

وی با اشاره به اعزام های اخیر فدراسیون ژیمناستیک بیان کرد: یکی از مهمترین مواردی که می تواند به ما کمک کند شرکت در مسابقات مختلف است چون کوچکترین استرس و لرزشی باعث افت نتیجه می شود. با شرکت در رویدادهای مختلف نقاط ضعف و قوامان را بهتر شناسایی می کنیم و ضمن بالا رفتن اعتماد به نفس استرسمان کم می شود. این ها مواردی است که برای موفقیت در مسابقات به ویژه بازیهای آسیایی الزامی است.

کیخا در پاسخ به این سوال که آرزوی شما چیست گفت: تا به حال ژیمناستیک ایران موفق نشده در بازیهای آسیایی به مدال دست پیدا کند. ملی پوشان ایرانی از جمله من چندین بار به فینال این بازیها راه پیدا کردیم حتی در بازیهای آسیایی اینچئون من به فینال رسیدم و اگر نمره مقدماتی ام را در فینال تکرار می کردم روی سکو می رفتم. آرزویم این است که در بازیهای آسیایی جاکارتا بتوانم روی سکو رفته و پرچم عزیز کشورمان را به اهتزاز درآورم.

نظر شما