شناسهٔ خبر: 22676114 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

با حضور ۱۰۰ بازیگر بسیجی؛

عملیات طریق‌القدس در دهکده گردشگری بوشهر بازسازی می‌شود

بوشهر - فرمانده سپاه شهرستان بوشهر گفت: عملیات طریق‌القدس با حضور ۱۰۰ بازیگر بسیجی در دهکده گردشگری بوشهر بازسازی می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ عبدالرضا دشتی جمعه‌شب در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس حماسه‌های بزرگی آفریدند که باید از نسلی به نسل دیگر منتقل شود.

وی با اشاره به تلاش و دسیسه‌های دشمنان بر علیه نظام و انقلاب اسلامی ادامه دارد، تصریح کرد: دشمن هیچگاه از دشمنی و کینه‌توزی خود دست برنمی‌دارد و از همه راه‌ها استفاده می‌کند.

فرمانده سپاه شهرستان بوشهر به توانمندی نیروهای مسلح ایران اسلامی به پشتوانه ملت اشاره کرد و ادامه داد: آمادگی خوبی در نیروهای مسلح ما وجود دارد و این موضوع باعث شده تا دشمنان نتوانند به اهداف خود در مقابل ما دست یابند.

وی با اشاره به اینکه امنیت پایدار امروز ما برگرفته از رشادت‌ها و ازخودگذشتگی‌های گذشته است، افزود: در دفاع مقدس حضور مردم باعث پیروزی شد و امروز نیز حضور مردم در صحنه عاملی برای انسجام و اقتدار کشور است.

دشتی از بازسازی عملیات طریق‌القدس در دهکده گردشگری بوشهر خبر داد و اضافه کرد: زیرساخت‌های لازم برای اجرای این برنامه آماده شده است و امیدواریم با حضور گسترده مردم برنامه باکیفیتی اجرا شود.

وی از حضور ۱۰۰ بازیگر بسیجی در این برنامه خبر داد و بیان کرد: بازسازی عملیات طریق‌القدس به مدت سه شب از پنجم آذرماه الی هشتم آذرماه هر شب از ساعت ۱۹ برگزار خواهد شد.

نظر شما