شناسهٔ خبر: 22675996 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه ابتکار | لینک خبر

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان شرقی :

صاحب‌خبر - شرکت گاز استان بعنوان قطب پژوهشی ساخت قطعات و تجهیزات شرکت ملی گاز ایران شناخته شده است
 تبریز - اسد فلاح: مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی اولین همایش بررسی توانمندی فناوری صنعتی در حوزه نفت و گاز را فرصت و بستری مناسب برای سازندگان تجهیزات نفت و گاز و مرکز تبادل اندیشه با صنعت گران و شرکت های دانش بنیان عنوان کرد .
سیدرضا رهنمای توحیدی با اعلام این مطلب گفت: برگزاری اولین همایش بررسی توانمندی فناوری صنعتی در حوزه نفت و گاز فرصتی مغتنم برای شرکت های دانش بنیان و در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی است.
وی افزود: با توجه به اینکه شرکت گاز استان بعنوان قطب پژوهشی ساخت قطعات و تجهیزات شرکت ملی گاز ایران شناخته شده و از طرفی با توجه به توانمندی و دستاوردهایی که طی چند سال گذشته بدست آورده و با توجه به نیروی انسانی خلاق و مبتکر، در این نمایشگاه حضور داشته است .
وی با اشاره به برگزاری اولین همایش بررسی توانمندی فناوری صنعتی در حوزه نفت و گاز گفت: با توجه به ظرفیت و پتانسیل های موجود این استان در زمینه های قطعه سازی و ساخت تجهیزات این همایش می تواند ظرفیت خوبی را برای صنعتگران و سازندگان تجهیزات در استان ایجاد کند. توحیدی با تاکید بر تعامل صنعت با مراکز علمی و دانشگاهی تصریح کرد: با دانشگاه های استان تعامل وهمکاری خوبی در زمینه اجرای پروژه های پژوهشی و حمایت از پایان نامه ها وجود دارد که این نمایشگاه می تواند در ارائه نتایج پروژه های یاد شده و تجاری سازی آنها موثر باشد.

نظر شما