شناسهٔ خبر: 22675645 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

ولایت پذیری و مقاومت یکی از پیام های پیروزی در برابر داعش

امام جمعه موقت بیرجند گفت:یکی از پیام های پیروزی در برابر داعش ولایت پذیری و مقاومت است نه مذاکره.

صاحب‌خبر -

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛حجت الاسلام مختاری امام جمعه موقت بیرجند در خطبه های نماز جمعه یکی از پیام های پیروزی اخیر جبهه مقاومت و مدافعان حرم در عراق و سوریه را ولایت پذیری و مقاومت عنوان کرد و گفت:مذاکره و لبخند نمی توانست جنایتکارانی چون داعش را سرجایشان بنشاند.

وی افزود:این پیروزی بزرگ که با جان فشانی جوانان و دوستداران اهل بیت رقم خورد پیام های زیادی داشت که مهمترین آن ها شناخت دوست از دشمن بود.

حجت الاسلام مختاری گفت:آنچه جبهه مقاومت را در برابر گروهک تکفیری  _صهیونیستی داعش پیروز کرد،ایمان،اتحاد و روحیه انقلابی بود.

امام جمعه موقت بیرجند افزود:آمریکا،اسراییل و آل سعود همواره به فکر فتنه گری و جنایت هستند و نمی توانند دوستان خوبی باشند اما جمهوری اسلامی ایران کشوری است که همیشه سعی می کند گره ای از مشکلات مردم مناطق مختلف باز کند.

وی آخرین پیام این پیروزی را خطاب به آمریکا،اسراییل و عربستان سعودی عنوان کرد و گفت:استکبار بداند ملت ایران ملتی مقتدر است و دشمنان راهی جز به رسمیت شناختن قدرتی بزرگ به نام ایران را ندارند.  

حجت الاسلام مختاری افزود:دشمنان از لجاجت و نادانی دست بردارند چرا که جمهوری اسلامی ایران با هیچ دولتی جنگ ندارد بلکه نمیخواهد از دشمنان حرف شنوی داشته باشد و در جنایتهای آنها شریک شود.

انتهای پیام/غ

دشمنان راهی جز به رسمیت شناختن قدرتی بزرگ به نام ایران را ندارند

نظر شما