شناسهٔ خبر: 22675452 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

پیروزی جبهه مقاومت بر داعش، پیروزی بزرگ جهان اسلام

امامان جمعه استان با اشاره به پیروزی بزرگ جبهه مقاومت اسلامی به فرماندهی سردار قاسم سلیمانی در برابر داعش، این فتح بزرگ را از آن جهان اسلام دانستند.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کردستان، ائمه جمعه استان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته، اظهار داشتند: امروز پس از گذشت ۶ سال از مجاهدت خالصانه مدافعان حرم و در رأس آنان سرباز جان برکف ولایت سرلشکر قاسم سلیمانی، شاهد اضمحلال و فروپاشی نهایی گروه آمریکایی ـ. صهیونیستی داعش و پیروزی غرور‌آفرین جبهه مقاومت هستیم. پیروزی جبهه مقاومت بر داعش، پیروزی بزرگ جهان اسلام است
ایشان با تبریک این فتح بزرگ به ولی امر مسلمین جهـان حضرت امام خامنه‌ای، این پیروزی را مرهون و مدیون حکمت و تدبیر ولایت فقیه اعلام کردند.
امامان جمعه استان، نقش فتوای جهاد آیت الله سیستانی و نیز جبهه مقاومت لبنان به رهبری سید حسن نصرالله را در این پیروزی و ظفر بی بدیل دانستند.
خطیبان جمعه استان در ادامه با تبریک هفته بسیج، این شجره طیبه را یادگارارزشمند امام راحل برای خدمت در همه عرصه ها، در هر زمانی معرفی و بصیرت و دشمن شناسی را از ویژگی‌های برجسته نیرو‌های مخلص بسیج برشمردند.
ایشان به هراس دشمنان از تفکر بسیجی اشاره و بر لزوم تقویت این تفکر و فرهنگ تاکید کردند.
بزرگداشت ماه ربیع الاول و ماه مولود از دیگر فراز‌هایی بود که امامان جمعه استان با تبریک آن به همه مسلمانان، بر لزوم شناخت بیشتر سیره نبوی تاکید کرده و خواستار برگزاری هرچه بهتر ویژه برنامه‌های جشن و سرور به مناسبت میلاد پیامبر اعظم (ص) شدند.
امامان جمعه استان با اشاره به حضور رهبر معظم انقلاب در بین زلزله زدگان کرمانشاه، این حضور را مایه دلگرمی آسیب دیدگان این حادثه اعلام و اظهار داشتند: این حرکت ارزنده نشان داد که مردم و رهبری دل در گرو هم دارند و هیچ مصیبتی نمی‌تواند آنان را از هم جدا کند.
بزرگداشت هفته وقف، تسلیت سالروز شهادت امام حسن عسکری (ع) و نیز آغاز امامت حضرت، ولی عصر (عج) از دیگر فراز‌هایی بود که امامان جمعه استان، ضمن توصیه نمازگزاران به تقوای الهی، به آن اشاره کردند.
در نماز جمعه این هفته شهر قروه، از خانواده شهید منوچهر سعیدی به عنوان اولین شهید مدافع حرم استان کردستان، قدردانی شد.

نظر شما