شناسهٔ خبر: 22675403 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

فرمانده سپاه البرز؛

توطئه گر سه گوش غربی، عربی و عبری مولد داعش بود/ جبهه مقاومت فتنه انگیزترین گروه تاریخ را شکست داد/ متاسفانه ورزش به حاشیه رانده شده است

سردار سید یوسف مولایی گفت: داعش سرفصل زشت و کریهی بود اما به همت جوانان، بسیج، مدافعان و حرم و ... طی 3 سال نابود شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، فرمانده سپاه استان البرز پیش از ظهر امروز جمعه در همایش پیاده روی خانوادگی و جشن وحدت و پیروزی که به میزبانی ناحیه امام حسین (ع) کرج به مناسبت هفته بسیج برگزار شد با تبریک پیشاپیش میلاد امام جعفر صادق (ع) و پیروزی جبهه مقاومت بر علیه داعش به عنوان یکی از فتنه انگیزترین و متاسفانه شرورترین گروه تاریخ گفت: متاسفانه یکی از معضلات و مشکلات جامعه امروز ما عدم اهتمام جدی به امر ورزش است.

سردار سید یوسف مولایی با اشاره به اینکه متاسفانه ورزش به حاشیه رانده شده است افزود: ورزش فرهنگسازی و نهادینه شده و امروز بسیج، سپاه، مردم به این نتیجه رسیده اند که با طراحی هایی نسبت به توسعه ورزش در جامعه اقدام کنند لذا راهپیمایی خانوادگی امروز به جز تبعات و خیرات در امز بدن سازی و توسعه ورزش دارد همیت و آمادگی مردم را برای ورود به عرصه جدید برای ما فراهم خواهد کرد.
 
وی اظهار داشت: امروز اگر ما بتوانیم ظرفیت خود را به کارگیریم با مشکلات مواجه نخواهیم شد لذا اگر علم داشته و توانایی جسمی نداشته باشیم راه به جایی نخواهیم برد و امیدواریم بتوانیم ورزش را فرهنگسازی کنیم و البته بسیج در بدنه جامعه رسوخ دارد و در قالب بسیج دانش آموزی، پزشکان، اساتید، فرهنگیان و ... فعالیت می کند و امروز بسیج با محورهای تعیین شده به روند اجرای برنامه های خود ادامه خواهد داد.
 
فرمانده سپاه استان البرز به فرهنگسازی میز خدمت توسط بسیج در جامعه اشاره و تصریح کرد: امروز 10 نقطه برای محرومیت زدایی تعیین شده است و دو دهستان به عنوان پایلوت برای محرومیت زدایی و خدمات رسانی انتخاب شده و در همه عرصه ها با محوریت مساجد در خدمت مردم خواهیم بود.
 
وی به تامین امنیت در قالب گشت های محله محور اشاره کرد و گفت: اقتصاد مقاومتی جز برنامه های محوری ماست و همچنین امکانات و تجهیزات مردم استان البرز سازماندهی شد و به نام استان به کارگیری می شود و از همان روز اول مستقر شده و یک هزار و پانصد پرس غذای گرم به مردم روزانه داده می شود و در زمینه اسکان موقت و تغذیه تمامی خدمات انجام شده است و به نیابت از مردم به مردم زلزله زده سرکشی شد.
 
سردار مولایی افزود: امروز روز شادی و پیروزی است و یکی از آیات خداوند است چرا که بنا بود گروهی که 30 در سال فتنه انگیزی و شرارت است کشورهای اسلامی را درگیر کند و بالای 16 میلیون کشته و زخمی و آواره روی دست عموم گذاشته است و چهره خشن و نامهربان از اسلام ارائه داده و اسلام هراسی را به معنای درست به معنی درست در دنیا ترویج داد. 
 
فرمانده سپاه البرز در خاتمه خاطر نشان داشت: داعش توسط توطئه گر سه گوش یعنی غربی، عربی و عبری ساخته شد و سخنگوی یکی از مراکز اسرائیلی می گوید در درگیری های ما 90 درصد مسلمانان به جان هم افتادند و سرفصل زشت و کریهی بود اما به همت جوانان، بسیج، مدافعان و حرم و ...  طی 3 سال نابود شد لذا یاد و خاطره شهیدان عسکری، رشوند، ایزدیار و ... را زنده نگاه خواهیم داشت.
 
 
 

نظر شما