شناسهٔ خبر: 22674690 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

رییس عقیدتی سیاسی آماد و پشتیبانی منطقه غرب ارتش:

پیروزی اسلام در برابر کفر نشان از وعده الهی در نصرت جبهه حق است

رییس عقیدتی سیاسی آماد و پشتیبانی منطقه غرب ارتش با اشاره به پیروزی حق در برابر باطل، گفت: پیروزی اسلام در برابر کفر نشان از حق بودن وعده الهی در نصرت جبهه حق در مقابل باطل است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، گردهمایی معاونان سیاسی عقیدتی سیاسی های نیروهای مسلح استان کرمانشاه عصر امروز در محل عقیدتی سیاسی آماد و پشتیبانی منطقه غرب ارتش برگزار شد.

حجت الاسلام محمد صادق کریم آبادی رییس عقیدتی سیاسی آماد و پشتیبانی منطقه غرب ارتش در این مراسم با تسلیت زلزله اخیر استان کرمانشاه ابراز داشت: حضور رهبر معظم انقلاب در میان مردم مصیبت زده و داغدیده منطقه زلزله زده مایه دلگرمی آنها شد.

رییس عقیدتی سیاسی آماد و پشتیبانی منطقه غرب ارتش خاطرنشان کرد: حضور رهبر معظم انقلاب در منطقه سرپل ذهاب نشان داد که ایشان خود را در غم و شادی ملت ایران شریک می داند.

حجت الاسلام کریم آبادی با اشاره به آیاتی از قرآن کریم اظهار داشت: آنها که کافر شدند اموالشان را برای بازداشتن مردم از راه خدا انفاق می کنند، آنها این اموال را که برای بدست آوردن آن زحمت کشیده اند در این راه  انفاق می نمایند اما مایه حسرت و اندوهشان خواهد شد و سپس  شکست خواهند خورد و در جهان دیگر کافران همگی به سوی دوزخ می روند.

وی در ادامه با اشاره به تحولات سیاسی اخیر منطقه و جهان از جمله هدف آل سعود از بازداشت سعد حریری نخست وزیر لبنان بیان داشت: رژیم منحوس آل سعود در سالهای اخیر تلاش مضاعفی در راستای انفاق اموال و کمک به اهداف شیطان بزرگ و رژیم غاصب صهیونیستی و ایادی آنها در جهت تضعیف شجره طیبه جمهوری اسلامی ایران داشته است.

حجت الاسلام کریم آبادی مطرح کرد: تأمین هزینه تشکیل گروهک القاعده و داعش برخی از انفاق اموال آل سعود به شیطان بزرگ بود که خوشبختانه با توجه به وعده الهی بجز حسرت و شکست چیزی عاید آل سعود و اربابان آنها در دنیا نشد.

وی در ادامه افزود: آل سعود و اربابانش قبل از عالمگیر شدن این رسوایی بزرگ ابتدا سعی در به راه انداختن  فتنه قومی در منطقه و تحریک اربیل به رفراندوم  اعلام استقلال کردستان عراق و تحریک کردستان ایران و ترکیه و بخش کردنشین سوریه و همچنین ایجاد اسراییل جدید (کشور کردستان) و در نهایت تحویل آن به اسراییل غاصب و تحقق یکی از اهداف خواب از نیل تا فرات را داشت که با هوشیاری ملت کرد و جمهوری اسلامی ایران این نقشه هم نقش بر آب شد.

رییس عقیدتی سیاسی آماد و پشتیبانی منطقه غرب ارتش ابراز داشت: آل سعود و دشمنان اسلام پس از اینکه نتوانستند شجره طیبه جمهوری اسلامی و موج اسلام خواهی در دنیا را از بین برده یا متوقف کنند بنابراین تصمیم بر ضربه زدن به یکی از شاخ و برگهای آن که حزب الله لبنان است گرفتند.

وی در ادامه افزود: دشمنان اسلام نقشه کشیدند که با توطئه بازداشت سعد حریری در عربستان و اعلام استعفای او، مردم لبنان را به حمایت از او در مقابل حزب الله تحریک کند و لبنان را دچار تفرقه و دودستگی و حزب الله را عملا در لبنان منزوی و از صحنه سیاسی خارج کنند که بازهم با هوشیاری جمهوری اسلامی و زکاوت و هوشیاری سیدحسن نصرالله رهبرحزب الله  لبنان در اعلام توطئه آمریکا، اسراییل و آل سعود خبیث و هوشیاری مردم لبنان این توطئه نیز نقش بر آب و جز حسرت، شکست، خاری و خفت چیزی عایدشان نشد.

حجت الاسلام کریم آبادی در پایان تأکید کرد: پیروزی اسلام در برابر کفر نشان از حق بودن وعده الهی در نصرت جبهه حق در مقابل  باطل است و البته نقش بی بدیل و ممتاز رهبر فرزانه جهان اسلام حضرت آیت الله خامنه ای در آگاهی امت اسلام و رسوایی و شکست جبهه کفر و الحاد، مبرهن و  غیر قابل انکار  است./8571/پ۲۰۲/ب۱

نظر شما