شناسهٔ خبر: 22674436 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس‌کل دادگستری لرستان:

توسعه لرستان نیاز به پشتیبانی جدی همه مقامات دارد

خرم‌آباد- رئیس‌کل دادگستری لرستان گفت: توسعه در لرستان یک ضرورت است و نیاز به پشتیبانی جدی همه مقامات دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، جعفر بدری شامگاه جمعه در شورای راهبردی توسعه لرستان(دانا) با اشاره به اینکه توسعه در لرستان یک ضرورت است و نیاز به پشتیبانی جدی همه مقامات دارد وگرنه سرمایه گذار با موانع پیش رو قطعا در کارش موفق نمی شود، اظهار داشت: سرمایه گذاری امروز یک ریسک است و مسئله مطمئنی نیست، کسی که سرمایه گذاری می کند نیز هدف اش سودآوری است؛ لذا باید زمینه را برای تحقق این امر فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه استان های موفق در سال های گذشته سرمایه گذران را جذب کردند و آمار بیکاری در آنها به شدت کاهش یافت، تصریح کرد: آمار بیکاری در لرستان در رتبه های بالای جدول است و این نیاز به تلاش و برنامه ریزی دارد.

رئیس کل دادگستری لرستان با اشاره به اینکه همه دستگاه ها باید برای توسعه استان پشتیبانی کنند؛ نمایندگان سه قوه در استان و نماینده ولی فقیه در شورای دانا گرد هم آمده اند تا موانع کشوری سرمایه گذاری در لرستان را برطرف کنیم، ادامه داد: امیدواریم با کمک هم و پشتیبانی از اقدامات استاندار، بتوانیم این موانع را برطرف کنیم.

بدری خاطرنشان کرد: باید برای سرمایه گذاری در استان مشوق هایی داده شود و موانع تکمیل طرح های توسعه ای در حال اجرا در لرستان را برطرف کنیم.

نظر شما