شناسهٔ خبر: 22674356 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: فردا قدیمی | لینک خبر

واکنش جمعیت الوفاق بحرین به انفجار تروریستی مصر

جمعیت الوفاق بحرین در بیانیه‌ای، انفجار تروریستی در منطقه العریش در سینای مصر را محکوم کرد.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری تسنیم: جمعیت الوفاق بحرین در بیانیه‌ای، ضمن محکوم کردن انفجار تروریستی مصر، کشته و زخمی شدن ده‌ها شهروند مصری را به دولت و ملت این کشور تسلیت گفت.

به گزارش المنار، جمعیت الوفاق بحرین در بیانیه‌ای، انفجار تروریستی در منطقه العریش در سینای مصر را محکوم کرد.

الوفاق در این بیانیه، کشته و زخمی شدن ده‌ها شهروند مصری را به دولت و ملت این کشور تسلیت گفت و برای کشته شدگان آمرزش و برای مجروحان شفای فوری مسألت کرد.

الوفاق تاکید کرد که چنین اقدامات زشتی، نشأت گرفته از دشمنی با دین اسلام و برای تخریب چهره این است و پشت این اقدامات، برخی رژیم‌های سیاسی، پول‌های کلان و آموزش‌های تکفیری قرار دارد.

در ادامه این بیانیه آمده است: استفاده سیاسی از موضوع تروریسم به واسطه برخی از نظام‌ها، پوششی اضافی برای اقدامات جنایتکارانه تروریست‌ها در جهان عربی و اسلامی فراهم می‌کند.

امروز جمعه در پی انفجاری تروریستی، که نمازگزاران را در مسجدی در روستای «الروضه» واقع در شرق «بئر العبد» در شمال سینای مصر را هدف قرار داد، دست‌کم 235 تن جان باخته و بیش از 100 تن نیز زخمی شدند.

در پی کشته و زخمی شدن ده‌ها تن از شهروندان مصری در انفجار تروریستی منطقه عریش در شمال سینای مصر را هدف قرار داد، ریاست‌جمهوری مصر سه روز عزای عمومی در این کشور اعلام کرد.

نظر شما