شناسهٔ خبر: 22674342 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

نتانیاهو: «افکار عمومی»مانع اصلی بهبود روابط اسرائیل با کشور‌های عربی است

نخست وزیر رژیم صهیونیستی، «افکار عمومی» در کشور‌های عربی را مانع اصلی بر سر راه عادی سازی و بهبود روابط با رژیم اشغالگر قدس دانست.

صاحب‌خبر -

نتانیاهو: مانع اصلی بهبود روابط اسرائیل با کشور‌های عربی افکار عمومی استبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان ، به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، نتانیاهو  در پارلمان رژیم صهیونیستی اعلام کرد که  رهبران و سران عرب مانعی در برابر گسترش روابط اسرائیل با همسایگان عربش نیستند بلکه مانعی که اسرائیل با آن رو به رو است و همواره از آن می‌ترسد، ملت‌های عرب و افکار عمومی آنهاست.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در این باره افزود: مانع بزرگ در برابر گسترش صلح، رهبران عربی پیرامون ما نیستند، بلکه افکار عمومی حاکم در این کشور‌ها است.
به گفته نتانیاهو مردم در کشور‌های عربی طی سال‌های طولانی شست وشوی مغزی شدند و برای آن‌ها تصاویر اشتباه و جانبدارانه‌ای از کشور اسرائیل ترسیم شده است.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز گذشته نیز در چهل و چهارمین سالمرگ «دیوید بن گورین» مؤسس رژیم صهیویستی گفته بود: در حال حاضر به صورت مخفیانه همکاری پر باری میان رژیم صهیونیستی و کشور‌های عربی وجود دارد و ابراز اطمینان کرده بود که روابط رژیم صهیونیستی با آن‌ها پربار‌تر خواهد شد.  
«یووال اشتاینتز» وزیر نیرو رژیم صهیونیستی نیز ۲۹ آبان ماه با تاکید بر اینکه تل آویو با برخی از کشور‌های عربی روابط پنهانی دارد، اعتراف کرده بود: اسرائیل آماده تبادل اطلاعاتی با عربستان برای رویارویی با ایران است.

انتهای پیام/ 

تاکید نخست وزیر رژیم صهیونیستی بر تحکیم روابط با کشورهای عربی

نظر شما