شناسهٔ خبر: 22674051 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه آفرینش | لینک خبر

خبر هنري

صاحب‌خبر -

 آغاز پخش «ليسانسه‌ها» از امشب

پخش فصل دوم مجموعه تلويزيوني «ليسانسه‌ها» به کارگرداني «سروش صحت» ازامشب ، شنبه (چهارم آذر ماه) ساعت 20:45، از شبکه سه سيما آغاز مي‌شود.

به گزارش ايسنا، فصل اول سريال «ليسانسه‌ها» به کارگرداني سروش صحت و تهيه‌کنندگي رضا جودي در 28 قسمت از 4 دي 95 از شبکه سه پخش شد.

فصل دوم اين مجموعه تلويزيوني نيز در 40 قسمت 40 دقيقه اي که به قلم سروش صحت و ايمان صفايي به نگارش درآمده است که هر شب از شنبه تا پنجشنبه از شبکه سه سيما پخش خواهد شد.

قرار است فصل سوم اين سريال نيز در 30 قسمت براي سال آينده توليد شود.

اميرحسين رستمي، هوتن شکيبا، امير کاظمي، متين ستوده، رويا ميرعلمي، کاظم سياحي، سياوش چراغي پور، عزت الله مهرآوران، افشين سنگ چاپ، تبسم هاشمي، مريم سرمدي، پريسا مقتدي، فرخنده فرماني زاده، فريد اخباري، مهدي ربيعي، نيلوفر هوشمند، مرتضي علي آبادي از بازيگران اين سريال هستند. هنرمند خردسال اين سريال عرفان برزين است.

سريال مفرح و طنز «ليسانسه‌ها» با موضوع جوانان به احوالات و اتفاقات آنان مي پردازد.

کنسرت «رستاک» به نفع زلزله زدگان

گروه موسيقي سنتي رستاک، نخستين کنسرت خود در استانبول را براي کمک به زلزله‌زدگان غرب ايران برگزار کرد.

نخستين کنسرت گروه موسيقي رستاک ايران در استانبول، 23 نوامبر در سالن بوستانجي اين شهر و با حضور علاقه‌مندان موسيقي برگزار شد.

اعضاي رستاک در اين کنسرت که قرار است در آمد آن به زلزله‌زدگان غرب ايران اعطا شود، قطعاتي به زبان‌هاي فارسي، ترکي آذربايجاني و کردي اجرا کردند.

نوازندگان در اين کنسرت که اکثر تماشاگران آن را ايرانيان مقيم استانبول تشکيل مي‌دادند، ترانه معروف ترکيه‌اي «قره اوزوم حبه‌سي» و چند ترانه ديگر از ديار آناتولي را نواختند.

اين گروه که ترانه‌هاي بومي مناطق گوناگون ايران را به شکل مدرن تنظيم و اجرا مي‌کند، دومين کنسرت خود در چارچوب کمک به مردم زلزله‌زده غرب ايران را 25 نوامبر در شهر دياربکر ترکيه برگزار خواهد کرد.

همکاري بازيگر سياره ميمون ها با «شارليز ترون»

"اندي سرکيس" بازيگر سينماي هاليوود که پيش از اين به خاطر فعاليت هاي موفقيت آميزش در بخش جلوه هاي ويژه مطرح شده است به فيلم سينمايي "فلارسکاي" پيوست.

به گزارش ميزان، "فلارسکي" فيلمي در ژانر کمدي است که "جاناتان ليواين" کارگرداني آن را بر عهده گرفته و نگارش فيلمنامه آن توسط "دان استرلينگ" انجام شده است.

پيش از اعلام حضور "اندي سرکيس" در اين فيلم حضور بازيگراني همچون "شارليز ترون"، "ست روگان"، "راوي پاتل"، "دايان رافائل"، "تريستان لالا" و "اشي جکسون" قطعي شده بود.

در اين فيلم يک روزنامه نگار قديمي به پرستار بچه اش علاقه مند شده و مي خواهد از او خواستگاري کند اما در اين ماجرا اتفاقات عجيبي افتاده و کار را براي او بسيار سخت مي کند.

به تازگي فيلم سينمايي "جنگ در سياره ميمون ها" که اندي سرکيس در تمامي نسخه هاي آن حاضر بوده فروش موفقي را ثبت کرده است. سرکيس در اين فيلم نيز به جاي سزار نقش اول سياره ميمون ها به ايفاي نقش پرداخته است.

برچسب‌ها:

نظر شما