شناسهٔ خبر: 22673337 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

مدیررسانه‌ای سپیدرود اعلام کرد:

تراکتوری‌ها هر کاری کردند تا بازی لغو شود!

مدیررسانه‌ای باشگاه سپید رود درباره لغو دیدار با تراکتورسازی صحبت‌هایی را انجام داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، لغو بازی تراکتورسازی و سپیدرود به دلیل بارش برف در تبریز با اعتراض مسئولان تیم رشتی همراه شده است.


رادنی دیدار، مدیررسانه‌ای باشگاه سپیدرود در این خصوص به فارس گفت: «درحالی‌که از 24 ساعت پیش از آغاز بازی از سوی هواشناسی اعلام‌ شده بود که در ساعت 15:00 روز جمعه در تبریز برف خواهد بارید جای بسی تعجب دارد که چرا مسئولان سازمان لیگ بازی را زودتر آغاز نکردند و اگر مثلاً در ساعت 14 بازی شروع می‌شد تا آغاز برف یک‌نیمه تمام‌شده بود و پس از بارش هم‌مقدار برف به‌گونه‌ای بود که اگر بازیکنان در زمین حضور داشتند مانع از جمع انباشت آن در زمین مسابقه می‌شد.»


وی ادامه داد: «از لحظه آغاز برف کمترین تلاش را از سوی مسئولان برگزاری برای برف‌روبی دیدیم و بالعکس همه مسئولان تراکتور دنبال این بودند که بازی یک روز عقب بیفتد و درنهایت همان‌طور که فیلمش موجود است برای رفع مسئولیت،چند تِی به دست یکی دو نفر که اتفاقاً خبرنگار هم بودند دادند تا زمین را تمیز کنند».


مسئول رسانه‌ای سپیدرود گفت: «داوران و ناظر مسابقه تمایل به برگزاری دیدار داشتند اما زمانی که آقای آجرلو وارد ماجرا شد، پس از چند دقیقه صحبت همه‌چیز را به سود تراکتور و لغو بازی ختم به خیر کرد. سرهنگی که فرمانده میدان بود می‌گفت که گرمایش کف زمین را خاموش کردند تا برف‌ها آب نشود و برای ما هم جالب است که چرا تراکتوری‌ها از لغو بازی استقبال می‌کردند.»


دیدار افزود: «به خاطر لغو این دیدار مجبور شدیم بلیط هواپیما را پس دهیم و بخش زیادی از پولمان سوخت شود و یک روز هتل و هزینه اضافی بر دوش یک تیم کاملاً خصوصی گذاشته شد. بدون داشتن تمرین مجبوریم فردا به مصاف تراکتور برویم و پنجشنبه هم دوباره یک مسابقه سنگین در اهواز برابر فولاد خواهیم داشت. جالب اینکه حدود پنجاه هوادار عاشق از رشت برای حمایت از سپیدرود آمده بودند و تا آخرین لحظه که یقین پیدا نکردند بازی لغو می‌شود زیر بارش برف و سرما پا پس نکشیدند و دست از حمایت سپیدرود دست برنداشتند. تمام دل‌مشغولی بازیکنان و کادر فنی این بود که کمکی برای این عزیزان پیدا کنند و جالب این بود که پشت نیمکت مهمان که طبق قانون باید در اختیار هوادارانمان گذاشته شود را به ما نداده بودند و آن‌ها را به گوشه‌ای از ورزشگاه تبعید کردند که مسقف نبود.»

نظر شما