شناسهٔ خبر: 22672922 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

مدیر رسانه‌ای تراکتورسازی در گفت‌وگو با تسنیم:

تماشای بازی تراکتورسازی-سپیدرود رایگان است

R7887/P41362/S6,47/CT1

مدیر رسانه‌ای تیم تراکتورسازی گفت: به احترام هوادارانی که علی‌رغم سرما و بارش شدید برف، امروز در ورزشگاه حضور پیدا کردند، در بازی فردا بلیت‌فروشی نداریم و تماشای این دیدار برای تماشاگران رایگان است.

صاحب‌خبر -

محمدجواد پاینده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در تبریز ضمن قدردانی از حضور هواداران این تیم در دیدار امروز با سپیدرود رشت که به علت بارش شدید برف لغو شد، اظهار داشت: به احترام هوادارانی که علی‌رغم سرما و بارش شدید برف، امروز در ورزشگاه حضور پیدا کردند، در بازی فردا بلیت‌فروشی نداریم و تماشای این دیدار برای تماشاگران رایگان است.

وی افزود: با توجه به اینکه شرایط جوی فردا بهتر از امروز خواهد بود، از هواداران پرشور تراکتورسازی درخواست می‌کنیم در این مسابقه حضور پیداکرده و سکوهای ورزشگاه را پر کنند، چرا که بازی بسیار حساسی در پیش داریم.

پاینده در مورد وضعیت ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز هم گفت: همه باید دست به دست هم داده و کمک کنیم تا مشکلات ورزشگاه حل شود. همه شرایط نامساعد امروز را مشاهده کردند اگر چنین وضعیتی در یکی از بازی‌های آسیایی تراکتورسازی در فصل زمستان پیش بیاید، چه پاسخی برای تیم مهمان و ناظر کنفدراسیون فوتبال آسیا خواهیم داشت؟

وی افزود: باید به صورت جدی مشکلات را شناسایی کرده و خودمان را برای میزبانی مسابقات آسیایی در این ورزشگاه آماده کنیم. اگر قرار است تدابیری اندیشیده شود تا سیستم هیتینگ ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز بهتر کار کند، باید این اتفاق رخ دهد. با این وضعیت نمی‌توان به استقبال بازی‌های آسیایی رفت و ممکن است حتی مشکلات بزرگی برای فوتبال کشور ایجاد کند.

مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال تراکتورسازی در ادامه خاطرنشان کرد: خیلی خوشحال هستیم که بازی امروز برگزار نشد چون در این شرایط زمین، قطعاً تعدادی از بازیکنان هر 2 تیم در معرض مصدومیت شدید قرار داشتند چرا که واقعاً امکان حرکت کردن در داخل زمین وجود نداشت. امیدواریم شرایط جوی فردا بهتر از امروز بوده و تمهیدات لازم اندیشیده شود تا شرایط خوبی برای برگزاری بازی، ایجاد شود.

به گزارش تسنیم، دیدار امروز تراکتورسازی و سپیدرود رشت که قرار بود از ساعت 15:30 در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز آغاز شود، پس از حدود 90 دقیقه بلاتکلیفی لغو شد. طبق اعلام مسئولان برگزاری این مسابقه، دیدار 2 تیم از ساعت 14 فردا (شنبه) در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز آغاز می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما