شناسهٔ خبر: 22672809 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

سیستم هیتینگ ورزشگاه یادگار امام کار نکرد؟

تراکتور - سپیدرود چرا برگزار نشد؟ (عکس)

بازی تراکتورسازی و سپیدرود به دلیل بارش شدید برف لغو و به فردا موکول شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ورزش سه، در حالی که قرار بود بازی تیم های تراکتورسازی تبریز و سپیدرود رشت در چارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال کشور از ساعت 15:30 امروز در ورزشگاه یادگار امام شهر تبریز برگزار شود، بارش برف این اجازه را نداد تا بازی پس از یک ساعت و نیم انتظار برای تصمیم نهایی، به فردا ساعت 14 موکول شود. چمن پوشیده از برف ورزشگاه یادگار امام تبریز مهمترین عاملی بود که بازی لغو شد چرا که بارش برف تقریبا قطع شده بود و تنها مشکلی که وجود داشت، پوشیده شدن زمین چمن از برف بود آن هم در ورزشگاهی که سال گذشته با بودجه ای دو میلیارد تومانی به سیستم هیتینگ مجهز شده بود.

 

 

 

تناقض بزرگی این جا وجود دارد و مشخص نیست که هزینه انجام شده برای مجهز کردن ورزشگاه یادگار امام شهر تبریز به سیستم هیتینگ دقیقا صرف چه چیزی شده است که امروز شاهد آن هستیم که بارش برف بازی های تراکتورسازی در این ورزشگاه را به تعویق می اندازد. بی شک مهمترین وظیفه و حسن سیستم هیتینگ در چنین روزهای برفی این است که باعث می شود برف باریده شده روی چمن با توجه به دمای بالای چمن سریعا آب شده و دیگر برف زمین بازی را نپوشاند. اتفاقی که امروز شاهد آن نبودیم و برف باریده شده هر چقدر که به مقدارش افزوده می شد، در حال تلنبار شدن روی چمن ورزشگاه بود و از آب شدن آن خبری نبود! این یعنی آنکه سیستم هیتینگ ورزشگاه یادگار امام اصلا کار نمی کند!

 

 

 

اتفاقی که سال گذشته در بازی ماشین سازی تبریز و استقلال تهران رخ داد و همانند امروز شاهد پوشیده شدن برف روی چمن ورزشگاه یادگار امام تبریز بودیم در آن زمان سر و صدای زیادی به وجود آورد و انتظار این بود که پس از آن شاهد بهبود کارایی و رفع نواقص سیستم هیتینگی باشیم که با توجه به گفته های مسئولین هزینه ای میلیاردی برای راه اندازی آن در ورزشگاه صورت پذیرفته است. از بازی ماشین سازی و استقلال تهران حدود یک سال می گذرد، ماشین سازی اینک در دسته یک حضور دارد و استقلال نیز مدت هاست که به جای منصوریان شفر را روی نیمکت خود می بیند اما سیستم هیتینگ ورزشگاه یادگار امام همانند سال گذشته هیچ کارایی ندارد!

 

عکس از: سعید عبدی

نظر شما