شناسهٔ خبر: 22671702 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

حاجی بابایی: داعش تفکری هزارو ۴۰۰ساله

پیروزی جبهه مقاومت بر داعش نشان دهنده پیروزی همیشگی حق بر باطل است.

صاحب‌خبر -

نماز جمعه مریانجبه گزارش خبر گزاری صداوسیمامرکزهمدان، امام جمعه مریانج در خطبه این هفته نماز جمعه در این شهر با اشاره پیروزی جبهه مقاومت بر حکومت خود خوانده داعش در سوریه و پیروزی حق بر باطل گفت:مدافعان حرم با از جان گذشتگی خود در برابر حکومت خبیث داعش یک بار دیگر نشان دااند که پیرو راه امام هستند و از اسلام و دین خود تا پای جان دفاع میکنند و بر ظلم پیروز میشوند .
حجت الاسلام والمسلمین روحانی با اشاره به قسمتی از نامه سردار حاج قاسم سلیمانی گفت: بنابر اعتراف دولتمردان آمریکایی طراح و مجری شکل گیری این شجره خبیثه خود آمریکا و استکبار جهانی و سهیونیسم بوده است و استکبار جهانی در مسئله داعش نتوانست موفق شود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی هم در سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه این شهرگفت: 
یکی از دلایلی که باعث پیروزی لشکر اسلام بر سیطره ننگین داعش شد وجود فرهنگ بسیجی در روحیه افراد وجوانان این مرز و بوم است .
حاجی بابایی افزود: داعش یک نیروی نظامی نبود بلکه یک تفکر است که از هزارو ۴۰۰سال پیش وجود داشته و همان هایی که در روز عاشورا امام حسین (ع) را شهید کردند امثال همین داعشی ها بودند و امروز سردمداران استکبار از اوباما گرفته تا ترامپ جلوه و نمادی از داعش هستند که هیچگونه تفاوتی از نظر تفکرندارند .

نظر شما