شناسهٔ خبر: 22670758 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد:

ملت ایران با روحیه بسیجی مقابل ابرقدرت های دنیا ایستاده است

یاسوج- ایرنا- فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: ملت ایران از اوایل پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون با روحیه بسیجی مقابل قدرت پوشالی ابرقدرت های دنیا از جمله آمریکا ایستاده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، سردار یدالله بوعلی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته یاسوج با گرامیداشت هفته بسیج و بیان نقش و تأثیر ارزنده آن در تمامی عرصه ها، اظهار داشت: هفته بسیج سال جاری از 29 آبان آغاز شد و تا پنجم آذر نیز ادامه دارد.
وی افزود: به مناسبت سالروز تشکیل بسیج مستضعفان به فرمان امام راحل در سال 1358 آیین تجمع بسیجیان کهگیلویه و بویراحمد روز پنجم آذر سال جاری در مصلای امام خمینی (ره) یاسوج مرکز این استان برگزار می شود.
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با تبریک ریشه کنی و نابودی گروهک تروریستی داعش در سوریه و عراق، بیان کرد: تحقق پیش بینی فرمانده سپاه قدس مبنی بر محو داعش از کره خاکی ناشی از خداباوری رزمندگان اسلام و بر اساس محاسبات دقیق نظامی بوده است.
سردار بوعلی عنوان کرد: روحیه ظلم ستیزی رزمندگان اسلام و مدافعان حرم که برگرفته از قیام عاشورا و نهضت امام حسین (ع) است نیز در کسب موفقیت مهم پیروزی بر داعش تأثیرگذار بود.
وی ابراز داشت: استکبار جهانی و به ویژه آمریکا درصدد تضعیف دین مبین اسلام بوده و در این راستا نیز هر روز توطئه جدیدی را علیه کشورهای اسلامی طراحی و اجرا می کنند.
سردار بوعلی گفت: نمونه بارز آن ایجاد گروهک تروریستی داعش و حمایت همه جانبه از آن برای کشتار مسلمانان و ارتکاب انواع جنایت های غیرانسانی در کشورهای اسلامی است.
وی اظهار داشت: به لطف الهی، با فداکاری های مدافعان حرم و رشادت مردم و ارتشیان عراق و سوریه گروهک تروریستی داعش در این 2 کشور اسلامی ریشه کن و نابود شد.
سردار بوعلی افزود: نابودی و ریشه کنی داعش خشم و عصبانیت آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی به عنوان حامیان اصلی این گروهک تروریستی را به دنبال داشت.
خبرنگار: منصور زرگر**انتشار دهنده: حسینعلی راشکی
7535/8005

انتهای پیام /*

نظر شما