شناسهٔ خبر: 22670731 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

امام جمعه اردستان: جبهه مقاومت توطئه دشمنان را در منطقه ناکام گذاشت

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام 'حسن دهشیری' در خطبه های نماز جمعه اردستان گفت: سردار قاسم سلیمانی با پیروی از رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در کنار جبهه مقاومت داعش را خفه کردند و توطئه دشمنان برای جلوگیری از نفوذ فرهنگ بسیجی در کشورهای اسلامی نقش بر آب شد.
وی افزود: داعش پدیده آمریکایی، صهیونیستی و عربی بود که مانند افعی به جان مسلمانان و به ویژه شیعیان افتاد و از هیچ جنایتی فرو گذار نکرد و اگر از خود گذشتگی و صلابت نیروهای مسلح از جمله بسیج مقتدر نبود، شرایط کنونی در برابر گروه های تروریستی و تکفیری به وجود نمی آمد.
امام جمعه اردستان بیان کرد: بسیج نماد اقتدار، بزرگی، صلابت، رشادت و خلوص است از دوران دفاع مقدس در صحنه های مختلف انقلاب اسلامی حضور یافته و در مقابله با گروه تکفیری تروریستی داعش نیز همچون گذشته ظاهر شد.
وی در ادامه زمین لرزه کرمانشاه اشاره کرد و گفت: این حادثه هشداری برای مسئولان بود که با وجود برخی کاستی ها امتحان خوبی دادند اما کسانی که ساختمان ها را غیر استاندارد ساخته و موجب بروز خسارت های جانی و مالی شدند، چگونه می خواهند پاسخگو باشند.
حجت الاسلام دهشیری همچنین به مسدود شدن کمک های نقدی جمع آوری شده از سوی ایرانیان ساکن ایالات متحده به آسیب دیدگان زمین لرزه کرمانشاه از سوی دولت آمریکا اشاره کرد و گفت: آنها مدام از حقوق بشر دم می زنند و برای حقوق حیوانات انجمن درست می کنند اما از سوی دیگر چنین رفتارهای ضد انسانی را انجام می دهند.
خبرنگار: رحمت الله عامری نیا ** انتشاردهنده: محمد ملاحمزه زاده
7431/8123

انتهای پیام /*

نظر شما