شناسهٔ خبر: 22670607 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

امام جمعه داران :دشمن بنیان خانواده را هدف گرفته است

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ حجت الاسلام اسماعیل سیاوشی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر داران افزود: شیوه ازدواج نخستین امام شیعیان جهان با حضرت زهرا(س)

صاحب‌خبر - به گزارش خبرنگار ایرنا؛ حجت الاسلام اسماعیل سیاوشی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر داران افزود: شیوه ازدواج نخستین امام شیعیان جهان با حضرت زهرا(س) می‌تواند برای جوانان ما الگو و بهترین راه و روش زندگی باشد.
امام جمعه داران با بیان این که تراز اصلی بنیان خانواده قرآن است، تصریح کرد: ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی بهترین شیوه مبارزه با این تهاجم است.
حجت الاسلام سیاوشی گفت: مهم ترین ثمره ازدواج مودت است و زن و شوهر همواره باید پشتیبان هم بوده تا آسایش و آرامش در زندگی برقرار شود.
وی با اشاره به در پیش بودن شهادت امام حسن عسگری(ع) اظهار کرد: همه ما باید تمام سعی خود را در جهت فراهم نمودن مقدمات ظهور امام زمان(عج) فراهم کنیم.
امام جمعه داران با تبریک هفته بسیج به بسیجبان حاضر در مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه به تقارن هفته بسیج و نابودی شجره خبیثه داعش توسط محور مقاومت گفت: امام امت در اوایل انقلاب پیش‌بینی ایجاد جبهه بسیج جهانی مستضعفان را کرده بود و فرموده بودند که برای مبارزه با استکبار لاجرم باید تفکر بسیجی در همه دنیا طنین‌انداز شود.
وی به اتحاد شکست خورده آل سعود با آمریکا و اسرائیل اشاره کرد و گفت: آمریکایی ها باید بداند یک راه بیشتر ندارند و آن ترک منطقه است و اگر این کار را انجام ندهند، فرهنگ، همت و غیرت بسیح در جبهه مقاومت اسلامی آن ها را از منطقه بیرون خواهد راند.
امام جمعه داران داشتن هوشیاری و رصد هوشمندانه دشمن را لازمه جوامع اسلامی دانست و تصریح کرد: آن‌هایی که 30سال برنامه و طرح ریخته بودند تا شیعه و مقاومت را از بین ببرند در کمتر از 6 سال توسط نیروهای بسیجی و مردمی کشورهای مختلف به زباله‌دان تاریخ ریخته شدند اما این موفقیت پایان راه نیست.
به گزارش ایرنا؛ در حاشیه مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته به مناسبت هفته بسیج ؛ تیم سلامت کانون بسیج جامعه پزشکی فریدن نیز به بیش از 210 نفر خدمات بهداشتی و درمانی ارائه کرد.
فریدن با جمعیت بیش از 49 هزار نفر در 140 کیلومتری غرب استان واقع است.
9861 / 6022 خبرنگار: فاطمه زمانی - انتشار دهنده : عمادی

نظر شما