شناسهٔ خبر: 22669248 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آفتاب | لینک خبر

امام جمعه کرمان در آخرین نماز جمعه‌اش از مردم حلالیت طلبید

آیت‌الله جعفری امروز آخرین نمازجمعه خود را خواند و ضمن توصیه به مردم کرمان برای همکاری با امام جمعه جدید این شهر از آنها حلالیت طلبید.

صاحب‌خبر -
آفتاب‌‌نیوز :
 آیت‌الله سید‌یحیی جعفری که چندی پیش به علت کهولت سن از این سمت استعفا داده بود در آخرین نماز جمعه خود با تبریک پیروزی جبهه مقاومت در سوریه و عراق گفت: داعش را به‌وجود آوردند تا مقابل جمهوری اسلامی ایران بایستد. در روزهای اول پیشرفت خوبی در سوریه و عراق داشت اما توسط رزمندگان اسلام زمین‌گیر شد.

اهم صحبت های او از این قرار است:

* جنایات این گروه تروریستی و کشتن زنان و کودکان بی‌گناه بسیار شرم‌آور بود. فیلم این جنایات را نیز پخش می‌کردند که خوشبختانه سردار سلیمانی پایان عمر این گروه تروریستی را به امام خامنه‌ای خبر دادند.

* مقام معظم رهبری در جواب پیام سردار سلیمانی به نکته مهمی اشاره کردند که باید به آن توجه داشت و نکته این پیام این بود که از کید و مکر دشمنان بعد از پیروزی نباید غافل شد و اگر مستکبران عالم در رابطه حمایت از داعش دچار شکست شدند، حتما دنبال راه دیگری برای توطئه علیه ایران اسلامی می‌روند.

* امروز آخرین نماز جمعه خود را در استان کرمان می‌خوانم. مشکلات پیری باعث شده نتوانم به مسئولیت خودم در این راه ادامه دهم و به‌زودی فرد دیگری از طرف امام خامنه‌ای معرفی می‌شود. باید فردی این منصب را قبول می‌کرد که دارای شرایط جسمانی مناسب باشد و بنده با وجود سن زیادی که دارم امکان انجام این مسئولیت سنگین را ندارم. همه وظیفه دارند با امام جمعه جدید کرمان همکاری کنند.

* از همه مردم کرمان حلالیت می‌طلبم و قطعا در این سال‌ها به‌ویژه در زمان پیری ضعف‌هایی وجود داشته است؛ برای همه مردم کرمان و توسعه نظام اسلامی آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم هر چه خیر و صلاح مردم است، پیش آید.
خبرانلاین

برچسب‌ها:

نظر شما