شناسهٔ خبر: 22669128 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در لرستان:

شکست داعش در منطقه ، شکست استکبار جهانی است

خرم آباد - ایرنا - نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد گفت: شکست داعش در منطقه، شکست استکبار جهانی است ولی نباید از تفکر داعشی غافل شویم.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، آیت الله سیداحمد میرعمادی در خطبه های نمازجمعه این هفته خرم آباد افزود: پنج عامل مهم باعث شکست داعش در منطقه شد که مهمترین آنها را می توان عنایت خدای متعال، رهبری خردمندانه و حکیمانه مقام معظم رهبری، هدایت مرجعیت شیعه ، فرماندهی سردار دلاور اسلام قاسم سلیمانی و اتحاد انسجام نیروهای مختلفی که در سوریه و عراق علیه استکبار نام برد.
وی افزود: امروز داعش در منطقه شکست خورده اما باید بدانیم تفکر داعش همچنان هست و باید مراقب باشیم، زیرا این غده سرطانی کنده شده ولی بوی بد آن هنوز باقی است.
امام جمعه خرم آباد اضافه کرد: مسئله مقاومت، ولایت مداری و سازش ناپذیری را باید حفظ کنیم تا در آینده در مقابل همه دشمنان اسلام همچون امروز پیروز باشیم.
آیت الله میرعمادی افزود: امروز آمریکا در منطقه دچار خواری و ذلت شده است و باید بدانند جبهه مقاومت تا از بین بردن شیطان بزرگ آمریکا در صحنه هستند و کوتاه نمی‌آیند.
امام جمعه خرم‌آباد خاطرنشان کرد: امروز تبریک عرض می کنیم، این پیروزی بزرگ را به همه ملت های مسلمان جهان زیرا هدف از داعش تجزیه کشورهای اسلامی بوده است.
وی افزود: شش سال قبل مثلث شوم آمریکا، رژیم صهیونیستی و آل سعود فتنه داعش را در منطقه بوجود آورد و هدف از این فتنه بی ثبات کردن نظام جمهوری اسلامی و تجزیه کشورهای اسلامی در منطقه بوده است.
به گفته وی جنایاتی را که داعش در منطقه انجام داده زخم عمیقی بر پیکره امت اسلامی است که به زودی قابل ترمیم نیست.
امام جمعه خرم آباد در ادامه به سالروز بسیج مستضعفین به فرمان امام راحل اشاره کرد و گفت: بسیج سرمایه بزرگ کشور است و هدف از تشکیل بسیج به فرمان امام و با درایت ایشان یک فرمان الهی بوده که برای خنثی کردن توطئه ها علیه انقلاب اسلامی بوده است.
وی افزود: بسیج به عنوان مجموعه ای از نیروهای مخلص و انقلابی در تمام صحنه‌ها حاضر هستند و جانفشانی می‌کنند.
امام جمعه خرم‌آباد همچنین گفت: بسیج در این چهار دهه انقلاب مسئولیت بزرگی برعهده داشت که در دهه 60 دفاع مقدس، در دهه 70 سازندگی و فرهنگ جهادی، دهه 80 مقابله با جنگ نرم دشمن و در دهه 90 نیز مسئولیت دفاع از منطقه و فرهنگ مقاومت را نهادینه کرده است.
به گفته وی فرهنگ بسیجی فرهنگ ایثار، اخلاص، جهاد و شهادت است و این فرهنگ جغرافیایی نمی شناسد.
نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: با وجود تفکر بسیجی تهدیدات دشمن بر اراده مردم ایران اسلامی و همه مسلمانان اثر نمی‌گذارد و امروز نیروهای مردمی عراق، بحرین، یمن و سوریه با الگو گرفتن از بسیج ایران اسلامی در تمام صحنه ها پیروز شده و به میدان رفتند.
امام جمعه خرم آباد در ادامه سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع) را تسلیت گفت و به آغاز امامت امام زمان (عج) اشاره کرد و اظهار داشت: عزت و سربلندی شیعه به خاطر اندیشه مهدویت است و این اندیشه مبارزه با ظلم و تلاش برای برقراری عدالت است.
9872/6060
خبرنگار: اله یار محمودی فر**انتشاردهنده:محمد علیدوستی

انتهای پیام /*

نظر شما