شناسهٔ خبر: 22669086 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

جبهه مقاومت شیرازه داعش را از هم پاشاند

جبهه مقاومت با محوریت ایران اسلامی یک تنه مقابل استکبار ایستاد و شکستشان داد.

صاحب‌خبر -
جبهه مقاومت شیرازه داعش را از هم پاشاندبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز آبادان، امام جمعه موقت آبادان در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به پیروزی جبهه مقاومت و شکست تشکیلات گروه تکفیری داعش گفت :جبهه مقاومت با محوریت ایران اسلامی یک تنه مقابل جهان استکبار ایستاد وباعث شکست آشوبگران منطقه شد.
حجت الاسلام علوی کیا با بیان اینکه حضور به موقع  ایران و لشکرهای مسلمان کشورهای همسایه حقانیت و قدرت اسلام را به جهان ثابت کرد افزود: امریکا و اسراییل بدانند که هرچقدر در منطقه اشوب کنند ما در مقابلشان  مقاومت خواهیم کرد و باز هم شکستشان خواهیم داد.
وی در ادامه خطبه ها با اشاره به آغاز هفته بسیج ،از این نهاد مردمی  به عنوان سرمایه ارزشمند یاد کرد و گفت:روحیه بسیجی باعث شده که در بسیاری از عرصه ها و تنگاهایی مثل دفاع مقدس  مقاومت کنیم وبرای دفاع از ارزشها تمام قد بایستیم و باید از روحیه بسیجی برای شکوفایی اقتصاد و فرهنگ بهره گرفت.
خطیب موقت جمعه آبادان در بخش دیگری از خطبه ها توجه به نخبگان را از اولویتها دانست و خاطرنشان کرد: از مسئولان میخواهیم در تصمیم گیری ها اساسی از ظرفیت نخبگان استفاده کنند چراکه نخبگان راه گشای مشکلات جامعه اند.
امام جمعه موقت آبادان ادامه موضوع استخدام نهادهایی مانند وزارت نفت،منطقه آزاد و آموزش و پرورش را یاد آور شد و از مسئولان خواست در استخدامها ملاک را شایسته سالاری و قرار دهند.

نظر شما