شناسهٔ خبر: 22669084 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

طرح ستارگان امید در بوشهر اجرایی می‌شود

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: در راستای تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان طرح ستارگان امید از ۴ آذر امسال در استان بوشهر اجرایی می‌شود.

صاحب‌خبر -

طرح ستارگان امید در بوشهر اجرایی می‌شودبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، ناصر کرمی  با تاکید بر تقویت بنیه دانش‌آموزان در نقاط مختلف شهری و روستایی استان بوشهر اظهار داشت: این طرح با مشارکت دهیاران، شوراهای اسلامی ، شهرداران و دستگاه‌های ذیربط در مناطق مختلف این استان اجرایی شده و تمام مقاطع تحصیلی را در بر می‌گیرد.

وی همچنین از اجرای طرح ستارگان امید در استان بوشهر خبرداد  و افزود: در راستای تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان طرح ستارگان امید از 4 آذر امسال در استان بوشهر با مشارکت رسانه ملی اجرایی می‌شود.

کرمی تصریح کرد: مسابقه تلویزیونی ستارگان امیدکه در 3 دوره ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم و در 3 رشته علوم تجربی، ریاضی و علوم انسانی با حضور دانش آموزان ممتاز استانبه صورت رقابتی مجزا میان پسران ودختران برگزار شده از 4 آذرماه از شبکه استانی بوشهر پخش می‌شود.

وی با بیان اینکه مسابقه ستارگان امید با 40 قسمت طی 10 هفته از شبکه استانی بوشهر پخش می‌شود خاطرنشان کرد: این مسابقه در راستای  طرح تقویت بنیه علمی و به منظور ارتقای سطح انگیزه دانش آموزان استان برگزارشده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر بیان کرد: بدون شک تماشای این مسابقه کمک بزرگی به دانش آموزان مستعد و ممتاز  بودهو سبب پویایی آن ها می‌شود.

کرمی ضمن دعوت از اولیا وبه ویژه دانش آموزان برای تماشای این برنامه افزود: این برنامه می‌تواند زمینه انگیزه  مناسبی برای تقویت بعد آموزشی دانش آموزان
باشد.

وی با بیان اینکه مسابقه ستارگان امید باحضور 18 شهرستان و منطقه و از میان دانش آموزان برگزیده استان برگزارشده است گفت: این برنامه با مشارکت و همراهی صداوسیمای مرکز استان و با حمایت دهیاری‌ها وشوراهای اسلامی روستاهای استان بوشهر انجام شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر خاطرنشان کرد: این مسابقه ساعت 19 روزهای شنبه، دوشنبه، چهارشنبه و پنج شنبه از شبکه استانی بوشهر پخش و تکرار آن روز بعد ساعت 18 می‌ باشد.

انتهای پیام/پ

  طرح ستارگان امید در بوشهر اجرایی می‌شود 

نظر شما