شناسهٔ خبر: 22668981 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

امام جمعه قزوین:

شکست داعش چهره مصلح ایران را بار دیگر به دنیا نشان داد

قزوین-ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین گفت: شکست داعش به دست جبهه مقاومت اسلامی،چهره مصلح و خیرخواه جمهوری اسلامی ایران را بار دیگر به دنیا نشان داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی در خطبه های این هفته نماز جمعه قزوین با بیان اینکه فتنه داعش برای اجرای طرح ایران هراسی راه اندازی شده بود،افزود: اما این توطئه با تلاش های ایران خنثی شد و به سمت طراحان آن یعنی آمریکا و رژیم صهیونیستی و دیگر متحدان آنها بازگشت.
وی با بیان اینکه آمریکایی ها نقشه ای طراحی کرده بودند که برخی کشورهای اسلامی و منطقه را به مدت 30 سال دچار فتنه، آشوب و ناامنی کنند،گفت: با شکست داعش خیلی زود این نقشه شوم با شکست روبرو شد.
حجت الاسلام و المسلمین عابدینی، یکی دیگر از اهداف راه اندازی داعش و گروه های تروریستی در سطح منطقه را بردن ناآرامی و آشوب به ایران عنوان کرد و گفت: دشمنان تلاش داشتند شعله های جنگ را به ایران بکشانند و مرکز مقاومت اسلامی را هدف قرار دهند که با پایداری نیروهای مقاومت اسلامی و بیداری مردم این توطئه پلید ناکام باقی ماند.
نماینده ولی فقیه در استان قزوین، ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی را از دیگر اهداف راه اندازی داعش توسط استکبار عنوان کرد و گفت: دشمن تلاش داشت تا بوسلیه داعش شیعه و سنی را به جان یکدیگر بیاندازد اما مقام معظم رهبری در این خصوص به خوبی بیان کردند که این مساله بحث میان شیعی و سنی نیست چرا که داعشی ها آمریکایی و اسرائیلی هستند و بویی از اسلام نبرده اند.
امام جمعه قزوین ادامه داد: نتیجه روشن گری ها و تلاش های ایران در منطقه برچیده شدن بساط داعش و پی بردن سنی ها، ایزدی ها و مسیحی های منطقه به اینکه ایران نجات دهنده آنان است، بود.
وی در ادامه ضمن گرامیداشت هفته بسیج، از شهدا به عنوان نمونه ای از بسیجیان واقعی یاد کرد و گفت: بسیجی به معنای اهل تقوا و بصیرت، انس با قران و ولایت مداری و شجاعت و فداکاری است که همه این ویژگی ها را در شهیدان خود مانند شهید حججی دیده ایم.
نماینده ولی فقیه در استان قزوین به نقش بسیج مردم در پیروزی کشورهای عراق و سوریه بر تروریست ها اشاره کرد و گفت: در حالی که دشمن می خواست ایران را منزوی کند اما نتیجه این شد که مردم عراق و سوریه از ما الگو گرفتند و با تشکیل بسیج مردمی با دشمنان تکفیری مبارزه کردند.
امام جمعه قزوین همچنین پیشاپیش آغاز سالروز امامت حضرت ولی عصر (عج) را به نمازگزاران و مردم مومن و ولایتمدار قزوین تبریک و تهنیت گفت و افزود: نباید فراموش کنیم خداوند لحظه ای این جهان را بدون ولایت قرار نمی دهد.
حجت الاسلام و المسلمین عابدینی در پایان شهادت روح الله رحیمی از شهدای مدافع حرم لشگر فاطمیون را به خانواده این شهید تسلیت و تبریک گفت.
6104*3013
خبرنگار: ناصر نیلی**انتشار دهنده: رضا اولادی

انتهای پیام /*

نظر شما