شناسهٔ خبر: 22668950 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

امام جمعه خوی:

نابودی داعش مهمترین شکست نظام سلطه در راه رسیدن به اهداف استکباری است

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سیدرضی شکوری در خطبه های نماز جمعه خوی با بر شمردن جنایات داعش افزود: قتل عام هزاران نفر از انسانهای بی گناه در جهان، زیر سوال بردن اسلام ناب محمدی در افکار عمومی جهان، تخریب زیرساخت های کشورهای عراق و سوریه و افغانستان، سر بریدن و در آتش سوزاندن صدها انسان بی گناه و تکفیر پیروان مذاهب مختلف اسلامی از جمله آنهاست.
وی ادامه داد: همچنین کمک به اهداف شوم اسرائیل در منطقه، هتک حرمت قبور شخصیت های اسلامی، تخریب هزاران مسجد، حسینیه و سایر مراکز عبادی، هتک حرمت حرمین شریفین عسکریین و هتک حرمت هزاران نفر از نوامیس مسلمانان از دیگر جنایات این شجره خبیثه در منطقه است.
وی با اشاره به پیروزی مقاومت بر داعش اظهار کرد: در طول چند سال اخیر آمریکا، رژیم صهیونیستی و سایر همپیمانان غربی و منطقه ای او شکست های زنجـیره ای مفتضحـانه ای داشتـنـد.
وی گفت: نباید غفلت کنیم که آمریکای جنایتکار در راستای حفظ منافع نامشروع خود در غرب آسیا با هدف حفظ کردن رژیم غاصب اسرائیل از نابودی، مقابله با جریان مقاومت در غرب آسیا و مهار کردن نفوذ جمهوری اسلامی در منطقه فعال است.
مسئول مدارس علمیه خوی با تبریک هفته بسیج افزود: رهبر کبیر انقلاب اسلامی در ملاقات با اعضای سپاه پاسداران در روز 5 آذر سـال 58 فرمـان تشـکیل ارتش 20 میلیـونی را صـادر فرمـودنـد و شـورای انـقـلاب روز 10 اردیـبـهشـت سال 59 لایحه قانـونی تـشکـیل سازمان بسیج ملی را تصویب و جهت اجرا به وزارت کشور ارسال کرد و نیز مجلس شورای اسلامی دی ماه سال 59 قانون بسیج را تصویب کرد
به گزارش ایرنا،‌شهرستان 385 هزارنفری خوی در شمال استان آذربایجان غربی واقع گردیده و دومین شهر پرجمعیت این استان است.
7133/2093**خبرنگار: سعید فرجی**منتشر کننده: صابر چهرقانی

انتهای پیام /*

نظر شما