شناسهٔ خبر: 22668878 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

فلاحت زاده: راحت می توانیم استقلال را شکست دهیم/ هر تیمی آرزوی جذب جباری را دارد

مربی تیم فوتبال گسترش‌فولاد تبریز گفت: استقلال در شرایطی قرار دارد که می‌توانیم به راحتی آنها را شکست دهیم.

صاحب‌خبر -

فلاحت زاده: راحت می توانیم استقلال را شکست دهیم/ هر تیمی آرزوی جذب جباری را داردبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛  فیروز کریمی سرمربی گسترش‌فولاد در نشست خبری پیش از بازی با استقلال شرکت نکرد و فرشاد فلاحت‌زاده مربی خود را به این نشست فرستاد.

فلاحت‌زاده درباره بازی با استقلال اظهار کرد: شرایط گسترش نسبت به بازی قبل روز به روز بهتر شده است. آندو تیموریان، میلاد فخرالدینی و نقی‌زاده و امین خطیبی ۴ بازیکنی بودند که در بازی با استقلال غایب هستند چون مصدوم بودند و با ما تمرین نکردند.

او در پاسخ به خبرنگاری پرسید آیا شما برای کسب ۳ امتیاز به میدان می‌روید یا یک امتیاز،‌گفت: همانطور که شما می‌دانید از ابتدای فصل بعضی از بازیکنان را در اختیار نداشتیم. در اولین بازی بعد از آمدن کریمی، آندرانیک تیموریان در اختیار ما بود اما آسیب دید. اما حالا استقلال در شرایطی قرار دارد که می‌توانیم به راحتی آنها را شکست دهیم. اول اینکه آنها تماشاگر ندارند و دوم اینکه ما روی زمین خوب فوتبال بازی می‌کنیم و چمن ورزشگاه آزادی این اجازه را به ما می‌دهد که یک بازی روان را انجام دهیم.

فلاحت‌زاده افزود: استقلال تیم بسیار خوبی است که جایگاهش در جدول این نیست. چه در زمان علیرضا منصوریان و چه حالا استقلال تیم خوبی بوده و من معتقدم جایگاهش را به دست می‌آورد.

مربی تیم فوتبال گسترش‌فولاد تبریز در مورد شناختش از استقلال اظهار کرد: شناخت کاملی از این تیم داریم. کادر آنالیز ما بسیار قوی است و تمام بازی‌های استقلال را آنالیز کرده‌ایم. نقاط ضعف و قوتش را می‌شناسیم و تمرینات هفته گذشته بر اساس بازی استقلال و نفراتی که این تیم دارد چیدمان کرده‌ایم تا بهترین نتیجه را بگیریم. در هر بازی ما چنین کاری می‌کنیم.

فلاحت‌زاده در مورد اینکه برخی تیم‌ها از نحوه قضاوت داوران گلایه مند هستند، گفت:‌ما زیاد از داوری گله نداریم. البته داوری می‌توانست بهتر باشد اما از ناحیه داوری زیاد لطمه نخوردیم. در بازی با اکسین داور می‌توانست بهتر قضاوت کند در مجموع داوری در نتایج تیم ما تاثیرگذار نبوده است.

وی تصریح کرد: بازیکنان ما بر اساس توانمندی خودشان بازی می‌کنند و وقتی تیم ما در دقیقه ۴۳ و ۴۵ در نیمه اول و دوم گلزنی می‌کند یعنی اینکه تیم ما توانمند است و بازیکنان ما به امید و انگیزه پیروزی بازی می‌کنند.

فلاحت‌زاده در خصوص اینکه گفته می‌شود مجتبی جباری در نیم‌فصل دوم به تیم فوتبال گسترش‌فولاد اضافه خواهد شد، گفت: همانطور که می‌دانید جباری چند سال شاگرد فیروز کریمی بوده و شناخت خوبی از این بازیکن دارد. او بازیکن بزرگی است و هر تیمی آرزو دارد یک نفر مثل جباری را در اختیار داشته باشد. اگر هم قرار باشد بازیکنی به جمع ما اضافه شود کریمی تصمیم‌گیرنده است اما تا الان که با شما صحبت می‌کنم مطلبی به صورت جدی مطرح نشده و شاید در ادامه راه در این مورد بحث شود.

مربی تیم فوتبال گسترش‌فولاد تبریز در پاسخ به این سؤال که آیا با آمدن فیروز کریمی راه حلی برای جلوگیری از مصدومیت بازیکنان پیدا کرده‌اند یا خیر، گفت:‌ما این مشکل را برطرف کرده‌ایم. در این چند هفته که در گسترش فولاد هستیم مصدومیت جدی نداشتیم و خوشبختانه نه پارگی رباط داشتیم و نه آسیب‌دیدگی سخت. تنها مصدومیت‌ها کشیدگی بوده که این کار را برای ما راحت‌ کرده است. تیموریان در این چند هفته در ترکیب ما نبود ولی فکر می‌کنم از هفته آینده او را در اختیار داشته باشیم و جا دارد به خاطر این موضوع از باشگاه بدنساز و بازیکنان تیم تشکر کنم که هم امکانات را در اختیار ما گذاشتند و هم خوشبختانه مصدوم جدی ندادیم.

فلاحت‌زاده در مورد اینکه گسترش در نیمکت بازیکنی را برای جذب و یا جدا شدن در نظر دارد یا نه، اظهار کرد: طبیعی است که برخی از بازیکنان از تیم جدا شوند و برخی هم به این تیم اضافه شوند. هر باشگاهی این شرایط را دارد و ما هم مستثنی نیستیم. نفراتی به تیم ما اضافه می‌شوند و می‌خواهیم بیشتر از نفرات جوان استفاده کنیم.


انتهای پیام/


اظهارات فلاحت زاده پیش از دیدار تیمش مقابل استقلال

 

نظر شما