شناسهٔ خبر: 22668856 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

امام جمعه موقت ایلام:

بسیج پیشگام اقتصاد مقاومتی و نماد سازندگی است

R1357/P1357/S6,52/CT12

امام جمعه موقت ایلام گفت: بسیج پیشگام اقتصاد مقاومتی و نماد سازندگی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، حجت‌الاسلام والمسلمین شمس‌الله سراج در خطبه‌های نماز جمعه‌ این هفته ایلام اظهار داشت: بسیج شجره طیبه‌ای است که از اول انقلاب تاکنون در همه صحنه‌ها حضور با برکتی داشته است.

امام جمعه موقت ایلام بیان کرد: بسیج در نظام مقدس جمهوری اسلامی منشاء خیر و برکت بوده به عنوان مثال حلقه‌های صالحینی که در بسیج شکل گرفته در جامعه منشاء خیر و برکت بوده است.

وی ادامه داد: به عنوان فردی که در این حلقه‌ها حضور داشته و از نزدیک در جریان امور هستم این حلقه‌ها در دانشگاه و مدارس و در بین اقشار مختلف مردم منشاء خیر و برکت بوده  است و کار روشنگری در این حلقه‌ها انجام می‌شود.

خطیب جمعه ایلام عنوان کرد: بسیج به هر مسئله‌ای که ورود کرده دارای آثار مثبتی بوده که می‌توان این آثار را در اقتصاد مقاومتی مشاهده کرد، بسیج یکی از نهادهایی بود که موضوع و شرایط اقتصادی مملکت را به درستی دریافت و با ورود خود در قالب اقتصاد مقامتی زحمات بسیاری کشیده است.

سراج تصریح کرد: جا دارد که در این باب از بسیج تشکر کرد و به واسطه حضور پر رنگ بسیج در دیگر عرصه‌ها از جمله فرهنگ و غیره تحولاتی در این بخش‌ها به وجود آمده است.

امام جمعه موقت ایلام در بخش دیگری از سخنان خود به ششم آذر ماه سالروز شهادت امام حسن عسگری (ع) اشاره کرد و گفت: این روز آغاز ولایت امام زمان (عج) است.

وی ادامه داد: مسایل عمومی و ویژه دوران ظهور در کتاب‌های مختلف آمده است، کسی نمی‌تواند وقت ظهور را تعیین و مشخص کند و یا اینکه اتفاق‌هایی که در این شرایط رخ می‌دهد را از نشانه‌های ظهور دانست.

سراج گفت: ورود به این نوع موضوعات غلط است و نباید کسی به این موضوع ورود کند و علائم امروزی را از علائم ظهور بداند، امیدواریم اتفاقاتی که در عالم در حال رخ دادن است چشم همه را به جمال امام زمان (عج) منور شود.

وی از گران شدن نان انتقاد کرد و گفت: امیدوارم این موضوع شامل حال مردم استان ایلام نشده و نان به عنوان غذای اصلی مردم استان ایلام گران نشود.

انتهای پیام/

نظر شما