شناسهٔ خبر: 22668854 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

امام جمعه یاسوج:

حامیان اصلی داعش دست از توطئه علیه اسلام بر‌ نمی‌‌دارند

R41452/P1357/S6,69/CT11

امام جمعه یاسوج با تاکید اینکه دشمن هیچ گاه دست از توطئه علیه اسلام بر نمی‌دارد گفت: به لطف الهی فداکاری‌های مدافعان حرم و هدایت‌های مقام معظم رهبری این گروهک تروریستی را نابود و تو دهنی محکمی به آمریکا و متحدانش زد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، حجت‌‌الاسلام والمسلمین سید علی اصغر حسینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه یاسوج با اشاره به هفته بسیج اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در باره بسیج فرمودند" بسیج مظهر عظمت ملت ایران و نیروی کارآمد درونی کشور است".

وی با تاکید بر اینکه هر چه در مورد بسیج صحبت شود باز هم کافی نیست، عنوان کرد: بسیجیان انسان‌های به خدا پیوسته و مهذبی هستند که هدف آن ها حفاظت از دین مبین اسلام، قران کریم و ایران اسلامی بوده و در تمام میادین حضور گسترده دارند.

وی با اشاره به 6 آذر ماه همزمان با سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع) و یک روز پس از آن یعنی 7 آذر سالروز آغاز امامت حضرت ولی عصر(عج) ادامه داد: حضرت مهدی(عج) عدالت گستر جهان و نابود کننده طاغوتیان عالم است.

حسینی با اشاره به زلزله کرمانشاه ابراز کرد: در این زلزله افراد زیادی جان خود را از دست دادند و این حادثه تلفات جانی و مالی به همراه داشت اما ملت نوع دوست ایران و همچنین مسئولان اجرایی و نهادهای دولتی کمک کردند و حماسه ای ماندگار آفریدند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه سفر مقام معظم رهبری به منطقه زلزله زده غرب کشور و استان کرمانشاه مرهمی بر آلام آسیب دیدگان بود و در روحیه مردم اثر مثبت داشت، تصریح کرد: مردم کهگیلویه و بویراحمد نیز کمک‌های گسترده ای به زلزله زدگان انجام دادند که نشان دهنده غیرت و نوع دوستی مردم این استان است.

حسینی با اشاره به اینکه در زمان ریاست جمهوری  اوباما در آمریکا، نهال شجره خبیثه داعش کاشته شد، خاطرنشان کرد: داعشی‌ها تروریست‌های وحشی و درنده خویی بودند که فرزند نامشروع وهابیت بوده و جنایت‌های متعددی در کشورهای اسلامی از جمله عراق و سوریه مرتکب شدند.

وی تاکید کرد: داعشی‌ها توسط آمریکایی ها، رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی حمایت همه جانبه می‌شدند اما به لطف الهی، فداکاری های مدافعان حرم و هدایت‌های مقام معظم رهبری این گروهک تروریستی را نابود و تو دهنی محکمی به آمریکا و متحدانش زد.

حسینی با اشاره به اینکه پس از ریشه کنی داعش  سردار قاسم سلیمانی نامه تبریکی به مقام معظم رهبری نوشتند و معظم له نیز پاسخ این نامه را به زیبایی تمام دادند، افزود: باید سپاه، ارتش، بسیج و نیروی انتظامی هوشیار تر از گذشته در صحنه حضور داشته  باشند زیرا دشمنان انقلاب اسلامی و حامیان اصلی داعش هیچ گاه دست از توطئه علیه اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی بر نمی‌دارند.

انتهای پیام/

نظر شما