شناسهٔ خبر: 22668790 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

یادواره 721 شهید سرافراز شهرستان سلماس + تصاویر

همزمان با هفته بسیج در آیینی ویژه یاد و خاطره 721 شهید شهرستان سلماس گرامی داشته شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز آذربایجان غربی، مراسم یادواره شهدای شهرستان سلماس باحضور خواهران بسیجی پایگاه های مقاومت این شهرستان در مسجد امام سجاد روستای مغانجوق شهرستان سلماس برگزار شد.
سید ناصر حسینی پور جانباز و آزاده هشت سال دفاع مقدس در این مراسم گفت: رشادت‌ها، ایثار و فداکاری‌های رزمندگان اسلام نیز در جبهه‌های حق علیه باطل در هشت سال دفاع مقدس در تداوم قیام عاشورا بود و که رزمندگان کشورمان با تاسی از امام حسین(ع) جلوه‌ای زیبا از ایثار و شهادت‌طلبی را به نمایش گذاشتند و اجازه دستیابی دشمنان به اهداف شوم خود را ندادند.

وی افزود: برگزاری یادواره‌های شهدا یکی از راه‌های زنده نگهداشتن یاد شهدا و جاودانگی اهدافشان در مسیر اعتلای اسلام و انقلاب است.

نویسنده کتاب پایی که جاماند گفت: پایبندی به ارزش‌های انقلاب، بصیرت و پیروی از ولایت فقیه از وصیت‌های مهم شهداست که باید همه ما و مسئولان به آن توجه کنیم.

این راوی هشت سال دفاع مقدس در پایان گفت: اهداف کلی نظام جمهوری اسلامی ایران در راستای قیام امام حسین(ع) شکل گرفته است که این خود یک موضوع مهم برای ما محسوب می‌شود و نیاز است در این زمینه با یادآوری نام و خاطره شهدا به اهداف والا دست یابیم.

در پایان این مراسم از خانواده های شهدا تجلیل شد.
 
یادواره 721 شهید سرافراز شهرستان سلماس + تصاویر یادواره 721 شهید سرافراز شهرستان سلماس + تصاویر یادواره 721 شهید سرافراز شهرستان سلماس + تصاویر یادواره 721 شهید سرافراز شهرستان سلماس + تصاویر یادواره 721 شهید سرافراز شهرستان سلماس + تصاویر

نظر شما