شناسهٔ خبر: 22668755 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

امام جمعه عنبرآباد: بسیج قدرتی مستحکم در مقابل زیاده خواهی دشمن است

جیرفت - ایرنا - امام جمعه عنبرآباد گفت: بسیج قدرتی مستحکم در مقابل زیاده خواهی دشمن است لذا این تفکر باید در بین نسل جوان نهادینه شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا حجت الاسلام رضا سالاری در خطبه های نماز جمعه این هفته عنبرآباد ضمن تبریک هفته بسیج افزود: تفکر بسیج یادگار حضرت امام خمینی (ره) بود و امروز این تفکر در حال گسترش است.
وی تصریح کرد: تفکر بسیجی یعنی تکیه بر ظرفیت های داخلی با روحیه جهادی لذا این تفکر باید در بین نسل جوان نهادینه شود.
امام جمعه عنبرآباد در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تبریک پایان سیطره داعش گفت: نامه حاج قاسم سلیمانی به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی و جواب معظم له، از اهمیت زیادی برخوردار است.
وی افزود: امروز نه تنها یک حادثه ای مانند داعش و تکفیر، در شام و عراق دفع شده بلکه پدیده سیاسی قدرت هایی مثل آمریکا، صهیونیست و آل سعود نیز دفع شد اگرچه ظاهرش داعش و تکفیر بود.
وی خاطرنشان کرد: دشمنان در ایام مبارزه با داعش هر چه داشتند بکار بردند تا به اهداف پلیدشان همچون تجزیه کشورهای اسلامی، تضعیف حزب الله و نفوذ در ایران با فتنه انگیزی از جانب عربستان سعودی برسند که بحمدالله با ایثارگری رزمندگان اسلام با شکست مواجه شدند.
حجت الاسلام سالاری بیان کرد: نباید از سناریوهای طراحی شده آینده آمریکایی ها غافل بود لذا علمای جهان اسلام در ایام پسا داعش برای مردم روشنگری کنند تا دشمن به اهداف پلید خود بر ضد اسلام دست نیابد.
خبرنگار: هادی شفیعی مجاز ** انتشاردهنده: نجمه حسنی*
7450/3029

نظر شما