شناسهٔ خبر: 22668621 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

ادعای یک نشریه اسپانیایی:

رئال مادرید در ژانویه برای خرید بونوچی دست به کار می‌شود

R1015163/P1015145/S3,28/CT10

یکی از رسانه‌های اسپانیا در گزارشی مدعی شده است که سفیدپوشان مادرید در پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی، برای خرید مدافع میانی تیم فوتبال میلان اقدام خواهند کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سایت فیچاخس (نقل‌وانتقالات) اسپانیا با استناد به گزارشی که در نشریه اوکی‌دیاریوی اسپانیا منتشر شده، نوشته است که باشگاه رئال مادرید قصد دارد از مشکلات مالی باشگاه میلان استفاده کند و در ماه ژانویه سال 2018 مدافع میانی این تیم، لئوناردو بونوچی را به خدمت بگیرد.

میلان به دلیل هزینه‌های هنگفتی که تابستان امسال برای خرید بازیکن انجام داد و با توجه به محتمل بودن عدم حضورش در لیگ قهرمانان فصل آینده و از دست دادن جوایز نقدی حاصل از رسیدن به این تورنمنت، خودش را تحت فشار می‌بیند. گزارش‌ها حاکی از آن است که احتمال دارد که حتی یوفا میلان را به دلیل تخطی از قانون بازی جوانمردانه مالی از رقابت‌های اروپایی فصل آینده محروم کند، اگر دخل و خرج این باشگاه تا پایان فصل تراز نشود.

وضعیت حساس باشگاه میلان ظاهراً مسئولان باشگاه رئال مادرید را به این فکر انداخته است که برای خرید بهترین مدافع فصل گذشته فوتبال ایتالیا دست به کار شوند، مدافعی که تابستان امسال در پی اختلاف پیدا کردن با ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی یوونتوس به میلان پیوست.

طبق ادعای اوکی‌دیاریو، بونوچی که از ابتدای فصل روزهای خوبی را هم در میلان سپری نکرده و بازی‌اش دچار اُفت محسوسی شده است، به ترک روسونری تمایل دارد و اگر رئال مادرید  به او پیشنهاد دهد، هر کاری که بتواند انجام می‌دهد تا از روسونری جدا شود.

این نشریه از تجربه بالا، توانایی‌های جسمانی و فنی و واجدالشرایط بودن برای بازی در لیگ قهرمانان و نیز عدم حضور در جام جهانی 2018 به عنوان فاکتورهایی نام برده است که مسئولان باشگاه رئال مادرید را برای خرید بونوچی 30 ساله ترغیب کرده است. البته خرید بونوچی از میلان کار ساده‌‌ای نخواهد بود، چرا که روسونری زیر 40 میلیون یورویی که بابت خرید این مدافع ملی‌پوش به یوونتوس پرداخت، حاضر به فروش او نخواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما