شناسهٔ خبر: 22668490 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

لطفی: تارتار مهمترین برگ برنده ما در مقابل پرسپولیس است

مدافع تیم فوتبال پارس جنوبی جم با اشاره به رقابت پرسپولیس و پارس جنوبی جم گفت: مهمترین برگ برنده ما در بازی با پرسپولیس سرمربی تیم است و با تفکرات مهدی تارتار می‌توانیم برنده بازی باشیم.

صاحب‌خبر -

لطفی: تارتار مهمترین برگ برنده ما در مقابل پرسپولیس استبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مجتبی لطفی با اشاره به دلایل شکست هفته قبل تیم پارس جنوبی جم مقابل فولاد خوزستان  اظهار داشت: بازی با فولاد مثل همه بازی‌های قبل برای برد به زمین رفتیم و چه قبل گل و چه بعد گل بازی دست ما بود ولی متاسفانه نتوانستیم از موقعیت‌های به دست آماده به خوبی استفاده کنیم و در پایان نتیجه را واگذار کردیم.

مدافع تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: برد و باخت جزئی از فوتبال است و ماهم بعد از 11 هفته نخستین باخت خود رو تجربه کردیم ولی در کل هر چیزی که بود همان شب تمام شد و فراموش کردیم و آماده بازی با پرسپولیس هستیم.

مجتبی لطفی در رابطه با شرایط تیم برای بازی این هفته در مقابل پرسپولیس تهران افزود: بازی با پرسپولیس همانند همه بازی‌های دیگر برای ما سه امتیاز دارد که از شرایط میزبانی بهره‌مند هستیم و پارس جم تمرکز لازم را برای ارائه بازی خوب مقابل پرسپولیس داراست.

وی  با تاکید بر روحیه بالای بازیکنان پارس جنوبی جم تصریح کرد: مهمترین برگ برنده ما در بازی با پرسپولیس سرمربی تیم است و با تفکرات مهدی تارتار ما می‌توانیم برنده بازی باشیم.

لطفی با دعوت از هواداران برای زردپوش کردن سکوهای ورزشگاه تختی جم خاطر نشان کرد:هواداران پارس جم نیازی به تعریف من ندارند و از ابتدای شروع فصل با تمام توان از تیم حمایت کردند و امیدوارم که روز شنبه شاهد استادیوم یک دست زردپوش باشیم و قطعا حضور هواداران سبب افزایش روحیه برد در بازیکنان می‌شود.

مدافع پارس جنوبی جم با بیان اینکه شنبه روزی بزرگ برای شهر جم و استان بوشهر می باشد تاکید کرد:با توجه به بازی‌های باقیمانده می‌توانیم با پیروزی مقابل پرسپولیس به قهرمانی نیم فصل فکر کنیم البته تنها برد مقابل پرسپولیس کافی نیست و ما باید در ادامه فصل نیز با تمام توان برای شکست حریفان به میدان مسابقه پا بگذاریم.

مجتبی لطفی در پاسخ به این سوال که عملکرد مهدی تارتار رو چگونه ارزیابی می‌کنیدبیان کرد: عملکرد مهدی تارتار نیازی به آنالیز ندارد و نتایج سال گذشته و امسال گواهی بر عملکرد خوب وی است.

وی افزود:مهم‌تر  از نتیجه، فوتبال زیبا و روانی که تارتار به نمایش گذاشته است نشانه‌ای دیگر از عملکرد او است که به جرات می‌توان گفت فوتبال ایران شاهد حضور یک مربی کاربلد و باتجربه می‌باشد.

انتهای پیام/پ

تارتار مهمترین برگ برنده در مقابل پرسپولیس

نظر شما