شناسهٔ خبر: 22668314 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

مدیرکل شعب بانک قوامین مازندران اعلام کرد:

ارائه محصول مالی اعتباری فاخر به بازار بانکی کشور

مدیرکل شعب بانک قوامین مازندران از ارائه محصول مالی اعتباری فاخر به بازار بانکی کشور خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از ساری؛ بانک قوامین در راستای نهادینه سازی رعایت موازین قانونی مصوب شورای پول و اعتبار، افزایش رضایتمندی مشتریان و سپرده گذاران و همچنین ارزش آفرینی اقتصادی برای مشتریان از طریق توامان پرداخت سود سپرده و اعطای تسهیلات، محصول مالی اعتباری فاخر را به بازار بانکی ارائه کرده است.

مدیرکل شعب بانک قوامین استان مازندران با اعلام این خبر بیان داشت: محصول فاخر یکی از محصولات مالی و اعتباری متمایز و کم سابقه در سیستم بانکی می باشد که در آن زمینه ساز یک رابطه دوسویه برد– برد فیمابین مشتری و بانک قوامین فراهم گردیده است.

محمودرضا رنجبر کوچکسرایی افزود: در این طرح بانک قوامین در ازای افتتاح و توثیق سپرده کوتاه مدت یا بلندمدت ویژه فاخر، حداکثر به میزان 80 درصد مبلغ سپرده به سپرده گذاران تسهیلات پرداخت نماید. بر این اساس و در حالت اول سپرده گذاران می توانند با افتتاح حساب سپرده کوتاه مدت فاخر، علاوه بر دریافت تسهیلات با نرخ 9 درصد و مدت بازپرداخت یک الی چهار ساله، مشمول دریافت سود سپرده با نرخ 10 درصد سالانه نیز شوند. در حالت دوم مشتریان با سپرده گذاری در حساب بلندمدت فاخر قادر خواهند بود علاوه بر دریافت تسهیلات با نرخ 18 درصد و مدت بازپرداخت یک الی پنج ساله، سود سپرده 15 درصدی سالانه خود را نیز دریافت نمایند.

مدیرکل شعب بانک قوامین استان مازندران یکی از نقاط مثبت محصول مالی و اعتباری فاخر را افزایش حاشیه سود آن برای مشتریان دانست و تبیین کرد: در این طرح نیازی به اخذ ضامن، وثائق و ... نبوده و حتی مشتری می تواند مدت بازپرداخت تسهیلات اعطایی را هم به دلخواه خود تعیین نماید که این دو مورد ذاتاً بر تمایز، جذابیت و انحصاری بودن این محصول می افزاید.

رنجبر در ادامه ضمن اعلام سودآوری چشمگیر بانک قوامین در شش ماهه اول سال جاری تببین داشت: بنا بر گزارش آماری رسمی سازمان بورس و اوراق بهادار کشور ، خوشبختانه بانک قوامین توانست با میزان بازدهی 34/95 درصد عنوان سودآورترین بانک را در بین پانزده بانک و موسسه اعتباری بورسی کشور از آن خود نماید که بی تردید این مهم در سایه اهتمام بی بدیل کارکنان ساعی بانک در سطح کشور و همچنین اعتماد و حمایت مشتریان گرانقدر که فی الواقع به عنوان صاحبان اصلی بانک محسوب می شوند، حاصل گردیده است.

نظر شما